Ga naar inhoud

Planning maken


JTvD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

emielDS

 

Ik zie dat mij de data niet voldoende aangeleverd is voor de afdeling EMB.

Er zijn meer collega's aan het werk dan doorgegeven was op enkele afdelingen.

Ik heb enkele afdelingen met 4 verhoogd omdat als b.v. HT HAS  vol is de overige collega's in de volgende groep bijgeschreven word

Is het nog aan te passen naar mijn voorbeeld?

Indeling EMB (3 aanpassing).xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

aangepast, maar ik denk dat het probleem hem zit in de lijst van het uitzendburo, volgens die lijst werken er voor sommige  afdelingen  tot 24 personen. het kan natuurlijk ook zijn dat ik sommige afdelingen een verkeerde code meegegeven heb. (ik ken natuurlijk niet de functie en de code die erbij hoort.)

 

Er zijn bv 2 codes voor heftruck caufeurs maar in de lijst van het uitzendburo heb ik er zelf een moeten bijzetten om het te kunnen controleren, er staat nl geen enkele in.

Kopie van Planning 2 weken met jaarplanner EMB 1.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

emielDS

 

Het is weer veranderd.

De uitzendburo heeft een online planning waar mijn collega prima mee werken kan om een dagplanning uit te halen voor zijn afdeling.

Ik werk echter met een weekplanning en dit krijg ik er niet uit,

Nu mijn collega de planning bestand niet nodig heeft heb een eerdere goedwerkende versie naar voren gehaald, zie bijlage.

 

Nieuwe vraag:

Is het mogelijk om een knop te maken waarmee wij het verlof door kunnen geven per mail.

Het gaat om het zichtbare deel incl. de tab verlof, de verborgen/verlopen aanvragen hoeven niet mee.

Wij werken met outlook

Planning maken.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.