Ga naar inhoud

Planning maken


JTvD

Aanbevolen berichten

Ik krijg van een uitzendbureau een lijst met namen waar werk en tijden bij staan.

Deze moet ik verwerken in een duidelijk overzicht zodat een ieder weet wanneer hij/zij verwacht word,

 

Ik doe een voorbeeld bestandje er bij met een opzetje wat ik binnen krijg (rechts) en waar het tenslotte op moet lijken (links).

Kan dit automatisch.

 

Planning excel.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb ze alle 3(4) bekeken.

Top staaltje werk allemaal.. ik wou dat ik de helft al kon..

@Haije : de planning moet er zo uitzien als ik rechts had aangegeven

@emielDS : Was vergeten aan te geven dat bij ons op het werk ze erg bang zijn voor Macro's.

@JeanPaul28: Dit kon wel eens werken. Ik ga deze uitwerken.

               

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even terug komen op mijn bovenstaande .

Vergeten te melden dat er ook afdelingen in staan die niet in mijn planning komen.

Deze filter ik er normaal uit met een autofilter.

 

Hier een nieuw opzetje nu verdeeld over 2 mappen Weekplanning en Overzicht uitzendbureau.

 

Ook hebben de mensen recht op verlof deze namen zijn automatisch in te vullen door een validatielijst. 

Is deze lengte aan te passen  naar lengte van de namenlijst die we krijgen van het uitzendbureau.

En kunnen de namen die bij de autofilter er uit gefilterd worden niet zichtbaar zijn in deze lijst om vergissingen te voorkomen

Bij verlof mag dan de naam niet meer op deze dag voorkomen.

~$Planning excel 2.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, JTvD zei:

Ik heb ze alle 3(4) bekeken.

Top staaltje werk allemaal.. ik wou dat ik de helft al kon..

@Haije : de planning moet er zo uitzien als ik rechts had aangegeven

@emielDS : Was vergeten aan te geven dat bij ons op het werk ze erg bang zijn voor Macro's.

@JeanPaul28: Dit kon wel eens werken. Ik ga deze uitwerken.

               

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.