Ga naar inhoud

Planning maken


JTvD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ah,  dat is het ik kan deze natuurlijk op een andere plaats zetten en hierdoor de grote beïnvloeden.

Mijn collega kwam er mee dat er te veel verwijderd kon worden maar had nog een van de oude programma's gepakt.

Inmiddels de oude verwijderd en de nieuwe er in gezet.. werkt prima.

 

Mag ik je nog een keer een grote klus laten doen als je wilt.

Indien niet dan laten we het zo..

Anders mijn uitleg: Zoals je ziet in de tab info uitzendburo staan er nog een paar afdelingen in deze vallen allen onder EMB.

Zou het mogelijk zijn om op een nieuw tabblad met de naam EMB weekplanning het zelfde te maken maar dan van de afdelingen die niet bij mij horen.

Indien  mogelijk ook hiervoor een tab EMB verlof.

De gegevens kunnen van de tab info uitzendburo gehaald worden.

Ze moeten elkaar natuurlijk niet in het vaarwater zitten...

 

Als het niet mogelijk is geen probleem mijn deel werkt prima

 

Planning 2 weken met jaarplanner EMB 1 (3).xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een foutje gevonden

De EMB jaaroverzicht word ook bijgeschreven in de jaarplanning waardoor deze gemixt word.

Als ik 2 x op de knop druk "zoek namen EMB"  (mooi gemaakt) dan worden de bestaande namen overschreven en verder aangevuld onderaan.

 

Wat gebeurd er als er meer collega's  werken dan in deze passen.

Deze afdeling b.v. PAR RW ken per ploeg meer dan 2 collega's

Is het mogelijke dat de grootte automatisch aangepast word + 2 lege cellen er onder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

beide problemen opgelost, het eerste was geen probleem, ik had dat vergeten te wissen bij een controle. het tweede is ook opgelost maar is geen zaligmakende oplossing als er 2 mensen met dezelfde voornaam zijn wordt de eerste overschreven, daar moet er gezocht worden op de volledige naam maar aangezien nu dezelfde personen meerdere achternamen hebben is dat er ingezet om de lijst wat korter te maken

Planning 2 weken met jaarplanner EMB 1 .xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat het simpel op te lossen was door, als er meer personeel was er, tijdelijk, rijen bij te voegen, maar dan kwam het rooster met de verlofgangers niet meer uit en was de rij de enen dag langer dan de andere.

 

heb het dan maar in de code aangepast en het beginrooster groter gemaakt.

 

Met het  proberen heb ik zelf nog een foutje ontdekt en verbeterd. als de data overgezet werd naar de jaarplanner met de code alles  wissen kwamen die beide op hetzelfde blad terecht.

Planning 2 weken met jaarplanner EMB 1 (1).xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.