Ga naar inhoud

Mappen


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de map documenten kunnen downloaden maar veel was onherstelbaar beschadigd.

Ik had de map mijn mijn foto's en zo gewoon bij de map ''mijn afbeeldingen.

En zie die map wel maar is leeg aan de rechterkant komt niks.

 

En heb een tweede schijf de E daar heb ik al mijn psp tubes en mijn psp lessen op staan.

Wat ben ik blij dat ik dat allemaal nog heb want dan was het een echte ramp maar dit veilig gesteld op een stick.

 

Zie de map mijn afbeeldingen is leeg, terwijl de map font wel gevuld is.

En een andere map met afbeeldingen heb ik niet en die staat ook niet op de E want heeft altijd gewoon op de C gestaan.

ScreenShot070.png

ScreenShot071.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vreemd dat er geen malware op je systeem gevonden werd, terwijl er nochtans "iets" voor gezorgd heeft dat er data verdween? Het is ook vreemd dat er van je 2e schijf niets verdween?

 

Ik zie dat je in ShadowExplorer teruggaat naar 7 december, verleden week dus. Beschik je niet over oudere versies? Eén week teruggaan lijkt mij wat weinig. Normaliter zou je moeten kunnen beschikken over minstens 4 à 5 herstelpunten.

 

Uit een vorig topic (jouw scan van 3/12) blijkt dat je schijf  C 466 Gb groot is, waarvan 404 Gb vrije ruimte; schijf E is 465 Gb groot en heeft nog 414 Gb vrij. (cijfers zijn afrondingen, houden geen rekening met herstelpartities enz).

 

Je verbruik aan data op C is dan 62 GB, verminderd met 20 Gb (je W10), dus ong. 42 Gb.

Voor je E schijf wordt dat dan 51 Gb.

Je totale data bedraagt dus niet eens 100 Gb.....wat mij vrij weinig lijkt. 

 

Wat je nog zou kunnen proberen is ZAR (Zero Assumption Recovery), die kan vrij goed (en gratis) afbeeldingen recoveren.

Te downloaden hier https://www.z-a-recovery.com/tutorials/digital-image-recovery.aspx

Let wel dat dit enige tijd kan duren.

 

Good luck!, 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met de pc naar mijn hulpje gegaan waar ik het ook weg heb.

En er is een herstel uitgevoerd met behoud van nog iets.

Daarom zijn die mappen leeg en weg en daar is er ook zo weinig aan GB op de schijven.

Hij heeft het met de ZAR nog geprobeerd maar niks alles was zwaar beschadigd.

Mag ik je hartelijk bedanken voor alle moeite en geduld voor mij geldt uithuilen en opnieuw beginnen.

aangepast door Liesbeth*
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er heel eventjes tussenkomen. Heb je een SSD of een harde schijf? (Dit kun je zien in de specificaties van je computer).  Bij een harde schijf bestaan er mogelijkheden (die weliswaar best wat geld kunnen kosten) dat je die binnen doet bij een bedrijf. Zij gaan die dan openmaken in een ruimte waar geen stofdeeltjes aanwezig zijn, en zo via hun technieken de data die nog te redden valt, redden en je bezorgen. Eens ze die harde schijf hebben open gevezen, is de kans wel zo goed als onbestaande dat je die dan nog kunt gebruiken. 

 

Gebruik je een laptop computer of een desktop?

 

Verder kan ik je ook maar 1 ding aanraden, backups backups backups. Ik maak me er ook schuldig aan, en heb zelf op een pijnlijke manier moeten leren vorige week. Bij mij was het een SSD, ik heb de moeite niet gedaan om de bestanden via eventuele programma's terug te halen. Hetgeen dat er écht toe deed, stond opgeslagen op m'n tweede schijf gelukkig.

 

Groetjes,
Jonas

aangepast door AsjePc
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.