Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Gast

Apple Ipad Mini weer activeren

Aanbevolen berichten

Gast

Ik heb een Apple Ipad Mini  Ios 9.3.5. die ik niet meer gebruik en wil verkopen , nu heb ik verschillende items van de ipad verwijderd, voor dat ik de ipad verkoop.

Nu wil ik de Ipad weer opstarten, maar dat lukt mij niet meer. Ik weet de Apple ID en wachtwoord  niet meer.

Hoe los ik dat op.

Ik heb al een jaar een nieuwe  apple Ipad ,

Grt  Gerard

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben zelf geef recente Apple gebruiker, maar ik meen me te herinneren dat je daar gewoon een nieuwe apple-id kunt aanmaken. Lukt dat bij jou ook?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •   
    Gast

Als ik de Ipad opstart krijg ik de melding Ipad niet geconfigureerd

Activeringsslot 

Deze Ipad is gekoppeld aan een apple ID Log in met de apple ID en het wachtwoord die zijn gebruikt om deze ipad te configureren .

Apple ID     ?????????

Wachtwoord    ????????

Die weet ik niet meer. 

Ik kan geen nieuw Apple Id aanmaken 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •   
    Gast

Ik krijg de Apple Ipad mini niet opgestart, vraagt telkens om Apple ID en Wachtwoord,

Dat weet ik niet meer.

Wie helpt mij

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Op 16/12/2019 om 20:13, ghelsing zei:

Nu wil ik de Ipad weer opstarten, maar dat lukt mij niet meer. Ik weet de Apple ID en wachtwoord  niet meer.

Dat is niet slim!

Neem deze link eens door.

En trouwens: wees niet zo ongeduldig. De helpers zijn niet 24/7 online!

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...