Ga naar inhoud

mogelijk virus: pc zucht en blaat en werkt traag


Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

We gaan de adobe restanten verwijderen (zorg altijd eerst voor een goede backup)

 

Download ZHPFix naar het bureaublad.
Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit.

Kopieer nu de inhoud van het volgende text bestand.

 

ZHPFix.txt

 


5a1abe3b8a49e-ZHPFix.PNGZHPFix uitvoeren:

  • Rechtsklik op ZHPFix.exe en klik op "Als Administrator uitvoeren".
  • Druk op de knop "Importeren".
  • De geselecteerde scriptcode wordt in het venster van ZHPFix geplakt. Gebeurt dit niet automatisch, rechtsklik dan in het venster van ZHPFix en klik op Plakken.
  • Druk daarna onderaan op de knop "Go".
  • Bij de melding "Uw systeem nu opschonen ?", klik op Oui (=Ja).
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent.

Post het logbestand met de naam "ZHPFix[R1].txt" als bijlage in je volgend bericht.

 

 

Het kan even duren voor ik weer antwoord geef, waarschijnlijk morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Install.logNiets gevonden in het register en Adobe opnieuw geïnstalleerd. Photoshop, Lightroom Classic en Bridge werken maar ik blijf de melding krijgen dat de Creative Clous app niet kan bijgewerkt worden naar een geupdate versie.

In bijlage zie je een log dat naar de fout zou moeten wijzen en waar ik niets van begrijp.

 

Voor het overige werkt alles terug al blijft de pc traag pagina's inladen van het internet.

Ook moet ik regelmatig Alt en Shift indrukken om het klavier juist te zetten (q ipv a bvb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, vonkske zei:

Niets gevonden in het register en Adobe opnieuw geïnstalleerd. Photoshop, Lightroom Classic en Bridge werken maar ik blijf de melding krijgen dat de Creative Clous app niet kan bijgewerkt worden naar een geupdate versie.

In bijlage zie je een log dat naar de fout zou moeten wijzen en waar ik niets van begrijp.

Ik kan de bijlage niet openen maar zit de fout bij deze uitleg: https://helpx.adobe.com/nl/creative-cloud/kb/download-update-errors.html

Neem anders eens contact met hun op.

 

Kijk eens bij je land instellingen of daar alles goed staat: https://helpx.adobe.com/nl/creative-cloud/kb/download-update-errors.html

 

Doe ook eens:

 

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD <== klik daarna niet op enter en je krijgt het volgende plaatje:

5a34029c61ca5-Screenshot-2017-12-15_Klik

 


Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.

Dan krijg je het volgende scherm en er moet dan links boven Administrator staan dan is het goed.

Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)

 

 

51a7378e7fd6c-4fbf82132f95a-SFC.png

 

Doe verder niks met je pc en wacht op de uitkomst en maak daar een printscreen van Uitleg printscreen.

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, vonkske zei:

Photoshop, Lightroom en Bridge werken en zijn up to date. Enkel het updaten van de app Creative Cloud lukt niet. Maar OK, ik kan er mee werken.

Hier kan ik jammer genoeg niks aan veranderen, je kan hebben dat het na een update zichzelf hersteld.

 

Ik zie dat vis SFC gerepareerd is dat is mooi, Alles van ZHP mag je weer verwijderen en daarna zijn we klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.