Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

lowie12

handtekening maken

Aanbevolen berichten

Beste vrienden,

Ik werk met een A40 smartphone nu was mijn vraag is er ergens een manier om een afbeelding als handtekening in een émail te maken ,

Ik dank bij voor baat,

lowie12

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    3

Dank u wel stegisoft voor de reactie die handeling ken ik wel maar ik wou een handtekening maken met een afbeelding en dat zou gaan met kopieeren en plakken en dat weet ik niet het kan zijn dat het niet mogelijk is met een A40 samsung daarom wou ik eens informeren of er mensen zijn die dat weten,

In ieder geval bedankt voor het meedenken ,

Mvg.Lowie12

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ik heb nog een oude smartphones maar mijn zoon kan met zijn eigen camera heel veel mee doen.

Doch ik heb wel bedenking bij afbeelding toevoegen.

Men kan met die afbeelding iets verkeerd mee doen.

Digitaal handtekening is het meest veilige.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...