Ga naar inhoud

kan niet Win pro 10 instaleren


denlowie

Aanbevolen berichten

upgrade win 7 pro naar win 10 pro

 

Heb 2 PC s de éne was onmiddellijk in orde dit was een DELL.

 

De andere al 3 maal geprobeerd en gans op het einde krijg ik de volgende melding.

 

"De installatie is mislukt in de fase SAFE_OS  met een fout tijdens de instal_update bewerking"

OX800F955   OX20003

 

het systeem is intel(R) cor (TM) 2 duo CPU E8500 @ 3,16 GHZ  3,17Ghz

geheugen 4.0 GB  64 bitbesturingssysteem

 

Dank bij voorbaat.

aangepast door denlowie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoelang is die Windows 7 Pro al in gebruik?

Voel je iets voor een volledig cleane installatie van Windows 10? Dat kan namelijk perfect als je over een geldige licentie (sleutel) van die Windows 7 beschikt.

Meestal slaagt een clean installatie in dergelijke gevallen wel.

Lees dit topic maar eens:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een id key sleutel gekocht in Nederland, deze bestaat uit 25 letters en cijfers, ik zal deze avond laat een cleane installatie doen , en ik heb deze morgen al de mappen reeds op een externe schijf geplaatst , dus kan het dan terug naar de pc kopiëren, ik laat het je deze nacht wel weten, ben nu niet thuis !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, die Windows 7 Pro versies in handen van particulieren zijn al eens illegaal hé.

Daar kan men alleen maar uit leren.

 

Hopelijk verkopen ze in Nederland legale licenties. 🧐

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hu eens probeert met niks te behouden, en het zelfde op het eind stopt hij.

 

Ik vraag me af waarom men ij geen id key vraagt of heb ik een verkeerd hulp programma ??

 

het is MediaCreationtool 1909

 

heb de key gekocht bij gamekeydiscounter.nl

 

Maar er is me nog nooit deze gevraagd tijdens de bewerking .

 

ik heb wel de id key van het klever die op de PC staat van win 7 pro

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, denlowie zei:

ik heb wel de id key van het klever die op de PC staat van win 7 pro

Had je dat maar eerder gezegd. Die sleutel is meer waard dan de aangekochte Win10 sleutel want die laatste komt uit een grijs milieu waarvan niet kan gezegd worden dat die sleutels rechtmatig door de verkoper verworden.

 

Je hebt niet de juiste methode gevolgd om een clean installatie van Windows 10 te doen, vandaar dat je met hetzelfde probleem zit.

Lees hier eens: https://www.pc-helpforum.be/topic/68714-de-windows-10-setup-procedure/

 

En ook hier: https://www.pc-helpforum.be/topic/73281-nieuwe-installatie-van-windows-10-home-is-standaard-alleen-nog-met-online-account-mogelijk/

en hier: https://www.pc-helpforum.be/topic/73289-windows-10-1903-of-1909-installeren-met-lokaal-account/

 

Je kunt gewoon aan de slag met je Windows 7 Pro productsleutel. Dan moet je wel Windows 10 Pro installeren en niet Home.

 

Met die gekochte sleutel kun je zelf een handeltje opzetten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.