Ga naar inhoud

monituren worden zwart


koraal19

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,
ik heb sinds paar weken probleem met beeld doorvoer, video signalen worden onderbroken voor paar seconden en scherm wordt zwart vaak een of twee schermen soms alle drie,
of ik een video afspeelt of aan het surfen ben zelfs als  ik niets doe, scherm wordt zwart voor een second en melden monitor zich terug(HDMI aangesloten)dat gebeurt regelmatig om de half uur
soms blijf dit hangen een minuut lang beeld gaat heen en weer, geluid blijft doorgespeeld(zie video, let op de horizontale strepen op linker monitor)
vorige week heb ik windows schoon geïnstalleerd en alle drivers up to date gemakt, in apparaatbeheer is geen melding te zien, ik denk dat dit geen software probleem is.
Weten jullie het misschien wat de probleem is ?en hoe kan dit worden opgelost?

alvast bedankt

PC> ASUSTeK COMPUTER INC. M52AD_M12AD - Intel Core i5 4460 @ 3.20GHz- 8G RAM
Grafisch kaart> GeForce® GTX 1050 Low Profile 2G
Operating System> Windows 10 Home 64-bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, koraal19 zei:

Dag allemaal,
ik heb sinds paar weken probleem met beeld doorvoer, video signalen worden onderbroken voor paar seconden en scherm wordt zwart vaak een of twee schermen soms alle drie,
of ik een video afspeelt of aan het surfen ben zelfs als  ik niets doe, scherm wordt zwart voor een second en melden monitor zich terug(HDMI aangesloten)dat gebeurt regelmatig om de half uur
soms blijf dit hangen een minuut lang beeld gaat heen en weer, geluid blijft doorgespeeld(zie video, let op de horizontale strepen op linker monitor)
vorige week heb ik windows schoon geïnstalleerd en alle drivers up to date gemakt, in apparaatbeheer is geen melding te zien, ik denk dat dit geen software probleem is.
Weten jullie het misschien wat de probleem is ?en hoe kan dit worden opgelost?

alvast bedankt

PC> ASUSTeK COMPUTER INC. M52AD_M12AD - Intel Core i5 4460 @ 3.20GHz- 8G RAM
Grafisch kaart> GeForce® GTX 1050 Low Profile 2G
Operating System> Windows 10 Home 64-bit

ik zie dat videos worden niet ondersteund, jammer, dan die foto.

SharedScreenshot1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me een probleem te zijn van iets waar ik niet in thuis ben.

Via Google vond ik iets dat je op weg kan zetten.

https://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?f=11&t=207212

 

Is Firefox je browser, dan is het probleem misschien ook daaraan gelinkt.

https://www.mozilla-nl.org/mozbrowser/forum/viewtopic.php?f=2&t=24203&sid=e3fe4208c3c6b4d50cc8935b6062ea93&start=15

Bovenstaande link brengt je wel naar een oud topic maar wellicht heb je er toch iets aan, zeker naar het einde toe van pagina 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, droske zei:

Het lijkt me een probleem te zijn van iets waar ik niet in thuis ben.

Via Google vond ik iets dat je op weg kan zetten.

https://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?f=11&t=207212

 

Is Firefox je browser, dan is het probleem misschien ook daaraan gelinkt.

https://www.mozilla-nl.org/mozbrowser/forum/viewtopic.php?f=2&t=24203&sid=e3fe4208c3c6b4d50cc8935b6062ea93&start=15

Bovenstaande link brengt je wel naar een oud topic maar wellicht heb je er toch iets aan, zeker naar het einde toe van pagina 2.

gaan die linken over video's die niet worden ondersteund ?
en welke type videos worden normal wel ondersteunt op pc-helpforum?
want topic gaat over een andere probleem.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft geen zin onze antwoorden te quoten als dat niet noodzakelijk is om duidelijk te kunnen zijn in je reactie.

 

1 uur geleden, koraal19 zei:

gaan die linken over video's die niet worden ondersteund ?

Daar lijkt het wel op, maar ik mis de kennis en ervaring terzake.

 

1 uur geleden, koraal19 zei:

en welke type videos worden normal wel ondersteunt op pc-helpforum?

Gaat het dan om een weergaveprobleem van video's die via onze website beschikbaar zijn? Zo ja, dan moet ik deze vraag doorsluizen naar de webdesigner.

 

1 uur geleden, koraal19 zei:

want topic gaat over een andere probleem.

Kun je het dan ten behoeve van eventuele kenners die dit topic volgen nog iets gerichter beschrijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

om een voorbeeld van mijn probleem te geven heb ik twee video's bij topic toe gevoegd waar ik daarna zag deze video's worden niet ondersteund daarom vroeg ik welke type videos worden normal wel ondersteunt op pc-helpforum?
ik probeerde wijziging aanbrengen maar dat was te laat daarom heb ik via quote een foto geplaats.
probleem gaat over zwart worden van scherm tijdens pc gebruik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.