Ga naar inhoud

Drivers Updater


james48

Aanbevolen berichten

Hou je handen af van dergelijke programma's. Je hebt die rommel voor niets nodig, het bezorgt je meer miserie dan je lief is.

Ze beloven allemaal gouden bergen maar ze leveren loden heuvels op. Zeker weten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, droske zei:

Hou je handen af van dergelijke programma's. Je hebt die rommel voor niets nodig, het bezorgt je meer miserie dan je lief is.

Ze beloven allemaal gouden bergen maar ze leveren loden heuvels op. Zeker weten!!!

Dank je wel Droske, ik weet genoeg en ga het dus niet gebruiken.

Topic kan wat mij betreft gesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag van mij onthouden dat Microsoft het Windows besturingssysteem, de drivers van je interne hardware en zelfs externe apparaten alsook de andere Microsoft  programma's zoals Microsoft Office prima up-to-date houdt via Windows update.

De meeste externe programma's controleren zelf op nieuwe updates. Denk maar eens aan CCleaner, VLC mediaplayer, AOMEI Backupper, EaseUS Todo backup, Macrium Rfelect Free en ga zo maar door.

Waar zou u zich dan nog zorgen om moeten maken.

Let wel: Enkel wanneer je met een oude pc werkt zou het kunnen voorkomen dat Microsoft voor sommige hardwareonderdelen niet over een compatibele driver beschikt. Die ga je dan ook nog zelden vinden bij de fabrikant van die hardware. Driver update programma's gooien dan een driver vanuit een alternatieve bron op je pc en dat loopt al eens slecht af.

 

Ik stel vast dat je geholpen bent met de aangeboden info. Daarom sluit ik nu dit topic.

 

PS. Heel verstandig van u dat je hier eerst je oren te luisteren legt alvorens programma's te installeren waarvan de makers agressief reclame maken.

 

Nog veel computerplezier en als je ons vroeg of laat weer nodig hebt dan staan we voor u klaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.