Ga naar inhoud

HandBrake 1.3.1


Amonra

Aanbevolen berichten

Ik heb HandBr.1.3.1gedownload en installeerrd. Probeer een Mp4 video bestand 24.8 mb te verkleinen . Demensions : With 320 / Height 240 / Video codec H 264×264 / Constant Quality23 RF

maar het lukt mij ondanks diverse handleidingen niet . Begrijp niet wat er loos is.

amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer maar ook nu werkt het niet. Met het Programma  Convertio , kan je de video niet verkleinen .Oorspronkelijke Video is 24.8mb.

Om zetten naar WMV wordt het 95.4mb en omzetten naar FLV wordt het 64.6mb .Ik wil het verkleinen om het per Mail te versturen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat ik diverse opgeslagen video's wil verkleinen zonder noemenswaardige kwaliteitsverlies . ik heb het geprobeerd met o.a VSDC Free VideoConverter / HandBrake 1.3.1/ OpenShotVideoEditor 2.5.1

maar het lukt mij niet daarom mijn vraag om assistentie.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als voorbeeld : ik wil een video van 20.0mb verkleinen met HandBrake en volg nauwgezet de handleiding.

Na het 'verkleinen' is de video 82.8 mb. Rara wat gaat er fout ?????? Dit over komt mij ook met andere zogenaamde verklein programmas. Vandaar mijn vraag om assistentie.

 Alvast bedankt/

amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/3/2020 om 12:50, Amonra zei:

Als voorbeeld : ik wil een video van 20.0mb verkleinen met HandBrake en volg nauwgezet de handleiding.

Na het 'verkleinen' is de video 82.8 mb. Rara wat gaat er fout ?????? Dit over komt mij ook met andere zogenaamde verklein programmas. Vandaar mijn vraag om assistentie.

 Alvast bedankt/

amonra

Het blijft oorverdovend stil. Jammer.📢

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.