Ga naar inhoud

Toetsenbord Akoya msn 30025096: toets defect


Aanbevolen berichten

Hallo, een vraag: tijdens het reinigen van het toetsenbord is de 'Z' toets losgekomen; alles werkt nog maar de toets blijft niet op zijn plaats zitten, vermoedelijk iets afgebroken van de toets. Iemand een oplossing? Waar zou ik een dergelijke toets vinden? Her defecte onderdeeltje is waarschijnlijk van 1 van de 2 witte/nylon houders, onder de Z toets afgebroken; de toets wil niet meer vastklikken in het toetsenbord, alvast bedankt, mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop toetsen hebben veertjes om terug te plaatsen.

Er bestaan losse toetsenbord veertjes maar dan van de duurdere laptops.

 

Ga op deze website (klik) of je garantie hebt.

Normaal wel omdat je rond 30 augustus 2018 had gekocht.

Losse versie van uw type vond ik niet: Medion Akoya E3222 (MD 62450)

Serie nummer vind je onderaan op de etiket.

 

Eerst invullen: 30025096 en dan serienummer

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, bedankt, probleem is dat ik hem zeker anderhalve maand kwijt ben, opsturen naar Nederland, daar in 'herstelling en dan terugsturen, veel bof is er niet bij de hersteldienst, , zeker niet als het 'garantie' betreft; vermoedelijk is er iets afgebroken tijdens het afborstelen van het toetsenbord, gebeurde nochtans met een zachte borstel, losse verse zou bestaan,

probleem is dat dit een volledig toetsenbord is, en alleen maar van binnenuit kan geplaatst worden, dus moeten alle componenten en bekabeling er eerst uit, om dan een toetsenbord te kunnen plaatsen

heb dit gevonden

 

link

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs met hardde druk met een doek komt een toets niet los hoor.

Zelfs met afborstelen kan dat niet.

Zelfs met schudden kan dat niet.

 

Waarom bel je niet gewoon naar Medion en misschien sturen ze zelfs met de post u een toets.

Zo moeilijk is het ook niet om terug te plaatsen.

 

Een volledige toetsenbord aansluiten is heel wat anders en zinloos.

 

Waarom geen garantie inroepen met de kans dat je een nieuwe krijgt?

Waarom geld uitgeven als het gratis is?

Gebruik eventueel facebook (klik)

Als ik zoiets aan de hand heb laat, ik niet met mij sollen hoor.

Garantie = garantie

Desnoods vraag ik een tijdelijk laptop.

 

 

 

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, dus de Service (?) dienst gecontacteerd van Medion, deze morgen een telefoon gekregen, anoniem nummer, dat er hier geen garantie kon worden gegeven, (had 3 jaar op het toestel) en dat ik de niet onder garantie-vallende dienst, betaalnummer, moet bellen voor herstelling van het toetsenbord.... had ik verwacht van de service van Medion laat ENORM te wensen over. Er rest mij nog een andere optie, namelijk via de Ombudsdienst voor Handel .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, gezien geen antwoord/oplossing meer, heb ik maandag ll de Ombudsman voor Handel ,het ganse dossier overgemaakt, afwachten dus, mvg, Alain

Gisteren al een telefoon gekregen van Aldi met de vraag wat en hoe, 1 uur later een mail dat dit niet onder garantie valt, dus verder afwachten naar de oplossing (?) via de Ombudsman, mvg, Alain

aangepast door mercury2001
foutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou wel rekening mee dat Ombudsman misschien niet aanwezig is vanwege de corona-virus.

 

Nota: je hoeft helemaal niet naar Aldi te gaan.

Ieder winkel dat Medion verkoop kan dat voor jou regelen want het is merkgebonden en niet winkel gebonden.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.