Ga naar inhoud

Foto's importeren van smartphone


Yoyo

Aanbevolen berichten

Sorry, Droske, maar het wordt echt te gek voor woorden.

Nergens heb je mij geschreven dat het met een map in Afbeeldingen wel lukt, maar niet met een map in Documenten.

Nu goed, ik heb het dan nog maar eens geprobeerd met een map in Afbeeldingen, en ook dan werkt het niet ENKEL de foto's die nog niet werden geïmporteerd AUTOMATISCH worden geselecteerd om dan te kunnen importeren. Ook dus niet als je de knop "nieuwe selecteren" aanklikt. 

Concreet nu:

Concreet: stel vandaag importeer je al je foto's van smartphone in de doelmap "ABC"genaamd foto's in map Afbeeldingen. Stel nu dat je ergens volgende week nieuwe foto's op je smartphone hebt staan. Doelmap blijft dezelfde. Als je de smartphone met computer verbindt, dan gaan alweer alle fotos die op de smartphone staan, ook dus deze die reeds werden geïmporteerd, opgelijst worden. Op zich is dit reeds fout want bovenaan de popup stond gemeld: "Zoeken naar nieuwe foto's en video's", maar goed, dat laat ik nu even in het midden. Bij alle fotos krijgen automatisch een vinkje. Alle fotos staan automatisch geselecteerd. Je kan dan inderdaad alle geselecteerden opheffen, en dan 'nieuwe selecteren' klikken. Wat gebeurt er dan? Gaan enkel de fotos die vroeger nog niet werden geïmporteerd nu met een vinkje te komen staan zodat je enkel de nieuwe zal importeren? Neen dus. Wel, bij mij toch niet... Bij jou wel? Of wat doe ik nu nog verkeerd?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Yoyo zei:

Nergens heb je mij geschreven dat het met een map in Afbeeldingen wel lukt, maar niet met een map in Documenten.

Dan heb je mijn berichten niet goed begrepen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, droske zei:

Dan heb je mijn berichten niet goed begrepen hoor.

Dat is makkelijk om te zeggen uiteraard. Maar goed, ik ga er niet over redetwisten.

Antwoord aub op mijn vraag concreet als jij op jouw computer doet wat hieronder staat of het bij jou lukt dat automatisch enkel de nieuwste fotos kan worden geïmporteerd.

stel vandaag importeer je al je foto's van smartphone in de doelmap "ABC"genaamd foto's in map Afbeeldingen. Stel nu dat je ergens volgende week nieuwe foto's op je smartphone hebt staan. Doelmap blijft dezelfde. Als je de smartphone met computer verbindt, dan gaan alweer alle fotos die op de smartphone staan, ook dus deze die reeds werden geïmporteerd, opgelijst worden. Op zich is dit reeds fout want bovenaan de popup stond gemeld: "Zoeken naar nieuwe foto's en video's", maar goed, dat laat ik nu even in het midden. Bij alle fotos krijgen automatisch een vinkje. Alle fotos staan automatisch geselecteerd. Je kan dan inderdaad alle geselecteerden opheffen, en dan 'nieuwe selecteren' klikken. Wat gebeurt er dan? Gaan enkel de fotos die vroeger nog niet werden geïmporteerd nu met een vinkje te komen staan zodat je enkel de nieuwe zal importeren? Neen dus. Wel, bij mij toch niet... Bij jou wel? Of wat doe ik nu nog verkeerd?

 

Ik zal het nog eens anders vragen om zeker te zijn dat je mij begrijpt.

Als jij op de knop 'nieuwe selecteren' klikt, welke foto's worden er dan met een vinkje aangegeven? Alle fotos? geen enkele foto, of enkel de nieuwe foto's?

Let wel, ik vraag niet of je manueel foto's kan aanklikken. Daar gaat de vraag niet over.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel met de Huawei van mijn echtgenote als met de Xiaomei van mezelf werkt alles perfect.

We hebben elk een eigen map onder Afbeeldingen.

41 minuten geleden, Yoyo zei:

Antwoord aub op mijn vraag concreet als jij op jouw computer doet wat hieronder staat of het bij jou lukt dat automatisch enkel de nieuwste fotos kan worden geïmporteerd.

Ja bij mij "enkel de nieuwste foto's" zowel bij de Huawei als bij de Xiaomi.

 

Ik denk dat bij u het probleem gewoon te wijten is aan het aanvankelijk halsstarrig blijven vastklampen aan het importeren in "Documenten" en nadien door het meermaals experimenteren met andere instellingen. Windows 10 "Foto's" is helemaal van slag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

In Documenten horen documenten (Alles wat niet thuis hoort in Afbeeldingen,  Muziek en Video's) thuis. Foto's horen thuis in Afbeeldingen en video's (filmpjes) in Video's, muziek in Muziek.

Ik onderhoud heel wat computers van mensen uit mijn vriendenkring en wat ik dan allemaal tegenkom.... Je houdt het niet voor mogelijk.

Microsoft heeft binnen Windows ook een aantal logische zaken ingepast. Als je het hier niet mee eens bent dan zul je zelf een besturingssysteem moeten schrijven hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, droske zei:

Zowel met de Huawei van mijn echtgenote als met de Xiaomei van mezelf werkt alles perfect.

We hebben elk een eigen map onder Afbeeldingen.

Ja bij mij "enkel de nieuwste foto's" zowel bij de Huawei als bij de Xiaomi.

 

Welnu, bij mij werkt het dus niet.

2 uren geleden, droske zei:

Ik denk dat bij u het probleem gewoon te wijten is aan het aanvankelijk halsstarrig blijven vastklampen aan het importeren in "Documenten"

Maar hoe is het toch mogelijk dat je hier nu weer mee komt aandraven. Ik heb jou zojuist in mijn vorige post duidelijk gemaakt dat als doelmap een map in AFBEELDINGEN is aangeduid. Je leest ook mijn post maar voor de helft hé?

 

2 uren geleden, droske zei:

 

 

en nadien door het meermaals experimenteren met andere instellingen. Windows 10 "Foto's" is helemaal van slag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Niks van slag. Ik weet precies waar ik mee bezig ben.

2 uren geleden, droske zei:

 

In Documenten horen documenten (Alles wat niet thuis hoort in Afbeeldingen,  Muziek en Video's) thuis. Foto's horen thuis in Afbeeldingen en video's (filmpjes) in Video's, muziek in Muziek.

Ik onderhoud heel wat computers van mensen uit mijn vriendenkring en wat ik dan allemaal tegenkom.... Je houdt het niet voor mogelijk.

Microsoft heeft binnen Windows ook een aantal logische zaken ingepast. Als je het hier niet mee eens bent dan zul je zelf een besturingssysteem moeten schrijven hé.

Droske, ik laat het hierbij.  Wij kunnen niet meer op dezelfde golflengte converseren, vrees ik. Jammer. Dit is wel de eerste keer dat dit mij overkomt. Ik vrees dat jullie mogelijk overbelast zijn met probleemvragen, mijn begrip hiervoor, maar de gevolgen laten zich dan wel voelen. tot later nog eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Yoyo zei:

Maar hoe is het toch mogelijk dat je hier nu weer mee komt aandraven. Ik heb jou zojuist in mijn vorige post duidelijk gemaakt dat als doelmap een map in AFBEELDINGEN is aangeduid. Je leest ook mijn post maar voor de helft hé?

Sorry hoor, maar dat heb ik natuurlijk gelezen maar ik ben niet vergeten dat je aanvankelijk perse je foto's in Documenten wilde importeren.

 

Het is niet mijn schuld dat u er niet in slaagt uit te voeren wat bij mij met twee verschillende smartphones perfect lukt.

Ten gevolge van persoonlijke problemen kan ik me al enige tijd niet veel meer beschikbaar stellen voor het forum. Desondanks heb ik mijn spaarzame tijd aan uw probleem besteed. Uw houding stelt me daarom des temeer teleur.

 

Op uw vraag sluit ik dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.