Ga naar inhoud

Mozilla thunderbird


clovis

Aanbevolen berichten

Mozilla thunderbird ? kan iemand mij eens uitleggen wat er goed is aan dit programma? ik heb het al geïnstalleerd..al meerdere keren zelfs..onmiddellijk heb ik het verwijderd eigenlijk om eerlijk te zijn..begrijp niet echt wat het pluspunt ervan is...check je jou email..kan je zo je mail inbekijken..daarmee bedoel ik niet jij alleen..maar ook iemand anders die de pc gebruikt.is het veiliger ofzo thunderbird? neen begrijp echt niet,waarvoor dit programma zo populair is ( ik weet niet of het ECHT populair is...maar het bestaat toch al heel lang hé) ? voor mensen die meerdere accounts hebben? veiliger..omdat je niet moet surfen op gmail ofzo? omdat je geen wachtwoord hoeft in te typen? wil iemand die het gebruikt..mij aub eens uileggen wat er zo goed aan dit mailprogramma is? ben nieuwsgierig en misschien geïnteresseerd als ik het snap...grts clovis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Mozilla Thunderbird een hele tijd maar dan in Linux. (in april 1 jaar)

Dat werkt prima.

Wat is het probleem?

Je kan zoveel account maken als je wilt.

Waarom moet ik uitleggen waarom dat mailprogramma goed is?

Vroeger had ik outlook en ik zie geen verschil met Mozilla Thunderbird.

 

Je moet bij verzenden nooit wachtwoord ingeven en dat is bij alle mailprogramma zo.

Wel moet je wachtwoord geven om mails op te halen en dat is zo bij alle mailprogramma.

Op dat punt is er totaal geen verschil.

Gmail is provider net zoals bijvoorbeeld Telenet een provider is voor mails.

Net zoals je bij alle providers webmail moet je inloggen en dus ook bij Gmail of Telenet webmails.

Op dat punt is er totaal geen verschil.

 

Mij maak het niks uit welke programma het is want die werken allemaal min of meer op dezelfde manier.

Alleen uitzicht kan anders zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.