Ga naar inhoud

vervelend probleem


cerberus59

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Hey, ik ben terug van op vakantie ondertussen.

Mijn pc werkt prima, maar durf World of Warcraft niet opstarten aangezien daar de problemen bij begonnen zijn. Waarschijnlijk zal hij terug blue screens krijgen van zodra ik dat opstart.

Het is wel redelijk erg al je zo'n dure pc ( toen ) laat samenstellen en die persoon er iets insteekt dat niet met elkaar overweg kan... Nu moet ik waarschijnlijk één van die 2 dingen nieuw aanschaffen, wat weer geld kost.

Nog iets terzijde: Mijn broer is bezig aan zijn thesis, maar zijn pc doet sinds gisteren erg raar, het gaat over een sony vaio VGN-FW11M laptop. Hij duwde gisteren z'n num lock toets in en sindsdien werkt zen shift lock niet meer, zijn backspace, zijn 0 , zijn u , zijn r. Af en toe wel, af en toe niet. We hebben al vanalles geprobeerd. Hij wordt ver zot, aangezien zijn thesis binnen 2 weken binnen moet zijn, weten jullie raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.