Ga naar inhoud

Sims 2 flikkerend beeld


Lianne0408

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Hopelijk kan iemand me hier helpen. Omdat er nu ineens veel tijd is en mijn oude laptop nauwelijks nog aan ging heb ik vorige week aan Acer Aspire a 515-54-59-cp aangeschaft. Ik wil graag het oude spel Sims 2 en alle uitbreidingspaketten erop zetten. Deze werkte feilloos op mijn oude laptop maar de laptop was enorm traag. Als ik het originele spel zonder uitbreiding speel is er niets aan de hand, maar als ik 1 van de meer dan 10 uitbreidingspaketten installeer krijg ik continu flikkerend beeld en is het spel niet te spelen. Mijn driver zou een update nodig hebben volgens Intel namelijk de Intel Graphics windows 10 DCH driver. Ik krijg een foutmelding als ik deze wil installeren (zie foto). Acer gebeld en zij hebben mij de nieuwste update gestuurd maar mijn pc gaf aan, onder begeleiding van iemand van Acer aan de telefoon, dat de meest recente updates al geinstalleerd zijn. Deze update zou de DCH van Intell moeten overrulen volgens Acer maar de melding blijft er staan. Ik heb al 2 dagen met de instellingen lopen wisselen maar niets heeft geholpen. Hopelijk is hier iemand die mij verder kan helpen want anders zie ik geen andere mogelijkheid dan de laptop weer terug te brengen en dan heb ik niks :-(

 

Alvast bedankt!

 

WhatsApp Image 2020-04-01 at 12.44.44.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hartelijk  bedankt voor je reactie. voordat ik hieraan ga beginnen en ik iets verpest vraag ik me het volgende af.

 

- Is het mogelijk dat Acer de DCH update van Intel nog niet verwerkt heeft voor de Acer machines en dat deze daarom niet geinstalleerd kunnen worden?

- We hebben de sims 2 op een andere computer met uitstekende drivers en kaarten geinstalleerd en dezelfde flikkerende beelden komen. Kan het zo zijn dat, ondanks de update, de Sims 2 het sowieso niet goed gaat doen op mijn nieuwe laptop of welke andere nieuwe laptop die ik aanschaf dan ook?

 

Buiten dat, ik wil mijn computer zo up to date mogelijk hebben en die update lijkt me een belangrijke? Ik hoop dat Acer snel met een reactie komt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.