Ga naar inhoud

Download traag


pkjansen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb sinds kort het volgende. Mijn download snelheid is op een pc langzaam geworden. Vorige week betrof de downloadsnelheid ongeveer 13mb. Dat verschilt heel erg nu. Soms is het maar 1kb tot 3 MB. Heel af en toe gaat hij zelfs naar 0mb toe.  Ik heb zelf een laptop aangesloten op dezelfde kabel, met dezelfde downloads. Daar haal ik wel de snelheden mee. Ik heb pc gescand met Panda. En daar kwam niks uit. 

 

Verder had ik ook nog een ander probleem met Nvidia GeForce Experience. Ik kreeg een foutmelding bij het downloaden van een update. Stond alleen bij dat hij niet wou installeren. Ik krijg hem nu niet meer opgestart. Verwijderen via programma's in configuratiescherm werkt ook niet.

 

Mvg,

 

Pascal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn 2 topics best apart aanmaken.

Maar goed.

 

Topic 1

Als je kan doe eerst eens een speedtest zo weet je ook of het niet aan je provider is.

https://www.speedtest.net/nl

 

 

Topic 2

Best naar de website van Nvidia en daar manueel de driver update downloaden en installeren.

Dat zou normaal moeten werken en dan systeem opnieuw opstarten.

https://www.nvidia.com/

 

 

aangepast door Broere69
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat er al meerdere speedtests uitgevoerd zijn. en zolang je met deze zeer trage downloadsnelheden te maken hebt zou ik het downloaden zoveel mogelijk achterwege laten.

Om een eerste zicht op je pc te krijgen wil ik je vragen een Speccy snapshot te plaatsen.

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

 

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.