Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Broere69

Lid
  • Aantal items

    117
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Broere69

  • Titel
    Geregeld Bezoeker
  • Verjaardag 13-04-1979

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Microsoft Windows 10 Home
  • Monitor
    Asus ROG Swift PG279Q
  • Moederbord
    Asus ROG Strix Scar GL503VM
  • Processor
    QuadCore Intel Core i7-7700HQ, 3500 MHz (35 x 100)
  • Geheugen
    32724 MB
  • Grafische Kaart
    nVIDIA GeForce GTX 1060
  • Harde Schijf
    Samsung SSD 850 EVO 1TB
  • Geluidskaart
    Realtek ALC295 @ Intel Sunrise Point PCH - High Definition Audio
  • Behuizing
    ASUS

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

729 profielweergaven
  1. Ja Doe eens wat droske zegt zo hebben we allemaal een beter overzicht. En kunnen we meehelpen zoeken naar de gepaste oplossing.
  2. of De KB4557957-update verwijderen normaal moet het dan wel terug werken.
  3. Ik zie nu al dat je Bios niet up-to-date is, die is van 2017. De laatse versie is van 2020. Als ik het goed voor heb staat hier de laatste versie van je bios. https://www.asrock.com/mb/AMD/X370%20Killer%20SLI/index.asp#BIOS
  4. Dat zijn oude drivers, je moet de laatste versie er van nemen. bv 2019 of 2020 als er staan. Begrijp je? Anders tegen de middag ben ik terug en neem ik eens je pc over indien je wenst en dan probeer ik het op te lossen voor je.
  5. Doe de test eens opnieuw. De scan https://downloadcenter.intel.com/ En neem get started rechts boven
  6. gewoon uit de usb-poort halen en opnieuw insteken die zal automatisch opnieuw installeren. Zie dan eens of er opnieuw een geel uitroepteken er bij staat dan.
  7. ik vind het heel raar. Ik zie niets verdacht uit de log. Wat je wel kan proberen is: Verwijder de harddrive eens uit apparatenbeheer uithalen dan en dan opnieuw installeren Check of alles up-to-date is Drivers pc in u geval DELL +bios https://www.dell.com/support/home/nl-be?app=drivers Laat ook eens een scan doen bij Intel https://www.intel.com/content/www/us/en/support/intel-driver-support-assistant.html Is windows up-to-date
  8. Download eens speccy en neem eens een printscreen en plaats die hier.
  9. Download eens speccy en neem eens een printscreen en plaats die hier.
  10. Met de hub zie ik geen fouten, maar wel bij je externe op je printscreen, Als je externe in een andere usb-poort steek heb je die fout ook staan?
  11. Heel raar, bedankt Dasle om bijstand te verlenen. Hoe meer kennis hoe sneller het probleem kan opgelost worden.
  12. is het een externe schijf sata of SDD? En lig die externe schijf aan die hub of niet? Maar zoals Stegisoft ook aangeeft is het beter eentje met stroom te kopen.
  13. Kleine aanvulling: Maak een back-up van je gegevens en haal externe schijven van je systeem tijden de update.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...