Ga naar inhoud

TeamViewer op iPad


Amanita

Aanbevolen berichten

Ik gebruik TeamViewer op mijn Windows 10 PC. De hulpvrager heeft dan ook een Windows PC met TeamViewer. Is er ook een mogelijkheid om van iPad naar iPad te ondersteunen of van een Windows pc naar een iPad? Ik las iets over TeamViewer Quick Support, kom er echter niet achter en kan me ook niet voorstellen dat dit kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Amanita zei:

Is er ook een mogelijkheid om van iPad naar iPad te ondersteunen of van een Windows pc naar een iPad?

Ja, die mogelijkheid is er, al heb ik daar zelf nog nooit gebruik van gemaakt. Ik heb tot nu toe alleen met Teamviewer hulp geboden aan sommige familieleden en vrienden via mijn Windows pc.

Maar ook voor iOS (iPads en iPhones) en android tablets en smartphones is er een TeamViewer app.

Die app haal je op in Google Play (voor android apparaten) of in de App Store van Apple (voor iPhones en iPads). Hier heb je de link naar de TeamViewer app in de Store van Apple: https://apps.apple.com/nl/app/teamviewer-remote-control/id692035811

Voorwaarde voor de Apple apparaten is wel dat het besturingssysteem iOS 11 of hoger is. Mijn iPad draait nu op iPadOS 13.4.1, wat de meest recente versie is.

Meer info vind je op de website van TeamViewer: https://www.teamviewer.com/nl/functies/scherm-delen-voor-ios/

 

2 uren geleden, Amanita zei:

Ik las iets over TeamViewer Quick Support, kom er echter niet achter en kan me ook niet voorstellen dat dit kan.

Van Teamviewer bestaan voor particuliere gebruikers twee versies:

1. De volledige versie. Deze wordt geïnstalleerd door de persoon die hulp biedt.

2. De kleinere QuickSupport versie. Deze wordt gebruikt door de hulpvrager. Op Windows pc’s hoeft de QuickSupport versie niet geïnstalleerd te worden. De hulpvrager downloadt de QuickSupport versie en kan die dan met een dubbelklik direct starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.