Ga naar inhoud

dll missing


Blacklover

Aanbevolen berichten

Hi beste mensen 

 

Heb hier iets op mijn pc die opstart die ik niet kan verstaan 

Heb onlangs een 2de hands pc gekocht 

Die doet het prima volgens mijn normen : stil en tamelijk vlug 

Nu bij de opstart is er iets dat ik niet versta , nogthans heb tijdens het werken met de pc hier geen last van 

Door dit euvel heb ik nog nooit problemen gehad 

Kan dit wel wegklikken maar wil graag weten hoe ik dit voorgoed kan oplossen 

Hierbij een screenprint 

Heb geen herstel cc/ dvd bij deze pc gekregen 

Vriendelijke groeten en bedankt 

 

                                     Hoogstoel Emile

explorer_j6uY4hTVWO.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

afbeelding.png.8fa8a0d65dad38f820b323b4e89f175f.png

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

 

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Zou je het volgende ook nog willen doen:

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.


Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,


Heb je voordat je dit probleem (.dll melding kreeg)  een programma verwijderd?


Ik zie ook dat je een KMSAuto  gebruikt, dit programma word gebruikt om of Windows of Office legaal te laten draaien.

Wij als forum werken niet mee met illegale software waardoor fouten en problemen door ontstaan.

Dus verwijder eerst de illegale software voor we verder kunnen gaan, doe daarna:


 

Stap 1.

Download 5ad1ee59ba80d-CKScanner_MAINICON.png CKScanner by askey127 naar het bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op CKScanner.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Search For Files.
  • Wanneer de zandloper/rondje van de cursor verdwijnt, klik je op Save List To File.
  • Een berichtvenster opent, klik op OK en het bestand word opgeslagen.
  • Op het bureaublad staat een logbestand met de naam (ckfiles.txt).
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 


Stap 2.
Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.

Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.


Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    silentrunners:
    startupall:
    aegisE5.dll;a
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi beste 

 

Bedankt voor je reply

Ik begrijp heel goed dat jullie niet willen helpen als er illegale software opstaat 

Ik heb de pc gekocht en daarna dingen die van mijn oude pc kwamen er terug opgezet

Moet je wel zeggen dat Microsoft office 2016 al op de pc stond toen ik hem kocht 

Ja misschien is het deze software wel die problemen geeft 

Ik gebruik die uiteraard en deze werkt wel goed zonder problemen 

Ben niet zinnens om er deze dus af te doen 

Mijn pc draait anders heel goed stil en snel dus dit was het enige (ambetante !!) ding die op het scherm staat bij opstarten 

Ik klik dit weg en de pc draait als een lier 

Denk dat hulp voor dit onderwerp dus niet meer nodig zal zijn omdat ik office hier wil behouden 

Illegaal of niet IK heb dit niet op de pc gezet en het werkt goed dus ga ik hiermee verder werken 

Ik wel jullie wel heel hartelijk bedanken voor de moeite die gedaan is om mij toch enigszins te willen helpen 

Vind dit wel heel fijn als iemand je wil helpen doch ik zal het verder doen met het (niet zo erg vervelende item )

Ga dit draadje sluiten en hulp is dus niet meer nodig 

Nogmaals heel veel dank voor de moeite 

Vriendelijke groeten en hou het safe 

 

                                           Blacklover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik begrijp je reactie, maar er zijn ook andere oplossingen.

Ik ben ook geen politie agent met een wijzende vinger maar ik wil je wel waarschuwen dat dit soort tools poorten open zet,

waardoor je makkelijk kan worden aangevallen vooral gevaarlijk als betalings- acties, bankzaken enz er op doet.

En dit is meer de insteek waarom wij hiervoor waarschuwen.

Ook als ik tools zou inzetten om je probleem op te lossen zouden deze de HackTool verwijderen want het is een virus

daarom waarschuwen we eerst en laten de keuzen aan jezelf voor we verder zouden gaan dat is wel zo eerlijk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.