Ga naar inhoud

Cache met contactpersonen verwijderen office 365


Foxtrot70

Aanbevolen berichten

Bedoel jij met de “cache met contactpersonen” misschien de “lijst voor automatisch aanvullen”?

Wanneer je een nieuwe e-mail aanmaakt en achter Aan: een of meer letters typt, dan zullen e-mailadressen worden voorgesteld aan wie jij in het verleden een e-mail hebt gestuurd.

Misschien zitten daar e-mailadressen tussen die niet meer geldig zijn, en dan zul je die liever willen verwijderen.

Hoe je dat doet met Office 365 wordt hier uitgelegd: https://support.office.com/nl-nl/article/aanbevolen-geadresseerden-beheren-in-de-vakken-aan-cc-en-bcc-met-automatisch-aanvullen-dbe46e31-c098-4881-8cf7-66b037bce23e

 

Je kunt adressen stuk voor stuk verwijderen, maar je kunt ook de Lijst voor automatisch aanvullen in een keer leeg maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, porrelaar zei:

Bedoel jij met de “cache met contactpersonen” misschien de “lijst voor automatisch aanvullen”?

 

Klopt.

Dien ik dit lokaal ook in Outlook uit te voeren?

Ik heb office 365.

Indien gelukt laat ik het weten.

Dank u.

aangepast door Foxtrot70
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.