Ga naar inhoud

Windows 10 afsluiten lukt niet zonder geforceerd afsluiten


kris400

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Sinds een aantal dag kan ik mijn laptop niet meer gewoon afsluiten. Als ik dat doe, via start of gewoon via de aan/uit knop krijg ik een beeld met 2x windows task host. 2 app's die moeten afgesloten worden maar ik weet niet wat die kan zijn.

Het enige wat ik kan doen is op 'toch afsluiten' klikken.

 

Kunnen jullie me helpen?

 

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Doe het volgende eens:


  • Ga naar > Configuratiescherm en klik rechts boven op Categorie en klik op "Kleine pictogrammen"

    5a8001e7e2262-categorie.png
  • Klik op Energiebeheer.
  • Klik nu links in het menu op de optie "Het gedrag van de aan/uit knop bepalen".
  • Bovenin het scherm klik je nu op de optie "Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn".
  • Schakel nu de optie Snel opstarten inschakelen uit en klik op Wijzigingen opslaan


5768f063a74d6-w10.png

 

Hoe gaat het nu?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/6/2020 om 09:46, abbs zei:

Hallo,

 

Doe het volgende eens:

 

  • Ga naar > Configuratiescherm en klik rechts boven op Categorie en klik op "Kleine pictogrammen"

    5a8001e7e2262-categorie.png
  • Klik op Energiebeheer.
  • Klik nu links in het menu op de optie "Het gedrag van de aan/uit knop bepalen".
  • Bovenin het scherm klik je nu op de optie "Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn".
  • Schakel nu de optie Snel opstarten inschakelen uit en klik op Wijzigingen opslaan

 


5768f063a74d6-w10.png

 

Hoe gaat het nu?

 

Deze was al aangevinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.