Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Steve01

Checklist excel

Aanbevolen berichten

Ik heb vroeger eens een excelfile gehad waar iemand iets had gemaakt dat ik dan daar een 1 moest zetten dat dan een bolletje groen werd, standaard stond dit op rood.

Dus 1 = groen bolletje

0 = bolletje

Heb de file niet meer, maar heb dit nu nodig voor iets zelf te maken.

Iemand die weet hoe ik dit maak?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0
    19 minuten geleden, stegisoft zei:

Dit is zo bij Excel als bij LibreOffice.

Gewoon voorwaardelijke opmaak (klik)

Is dit ook voor zo een button te maken als ik 1 zet dat die groen wordt. Want voorwaardelijke opmaak ken ik maar die zet alleen iets in kleur als iets aan voorwaarde voldoet, maar ik wil soort van knop..

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Uw vraag is me niet echt duidelijk.

In je eerste postje spreek je van een groen of rood bolletje.

Maar je vraag in post drie is heel iets anders.

Want voorwaardelijke opmaak ken ik maar die zet alleen iets in kleur als iets aan voorwaarde voldoet

Dat is exact wat je vroeg in post #1.

1 = groen 0= rood

Verder spreek je over over een knop in post #3, daar was in post#1 geen sprake van.

Kan je je vraag toelichten met een klein voorbeeldje waaruit  we kunnen afleiden wat je wilt bereiken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0
    1 uur geleden, dotchiejack zei:

Uw vraag is me niet echt duidelijk.

In je eerste postje spreek je van een groen of rood bolletje.

Maar je vraag in post drie is heel iets anders.

Dat is exact wat je vroeg in post #1.

1 = groen 0= rood

Verder spreek je over over een knop in post #3, daar was in post#1 geen sprake van.

Kan je je vraag toelichten met een klein voorbeeldje waaruit  we kunnen afleiden wat je wilt bereiken?

Ondertussen gevonden, was dus inderdaad voorwaardelijk opmaak maar zag de optie nergens. Wat gesukkeld maar ondertussen gevonden bij pictogramsessies.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
    Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...