Ga naar inhoud

verzonden mails naar inbox


ruud

Aanbevolen berichten

Heb volgende probleem, als ik in outlook 2013 een verzonden mail verplaats naar mijn inbox (voor opvolging) zie ik die 2 seconden en dan pats is die weg en ondanks dat ik ieder mapje nagezien heb niet meer te vinden, vroeger werkte dit perfect?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, idd heb zo al verschillende mappen aangemaakt das waar.

 

Doch vind het raar dat dit plots niet meer werkt, op het werk doe ik dat constant (office 365) en geen enkel probleem daar.

 

Ergste is dat je dan ook begint te twijfelen is die goed weg....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou die mail nog terug willen?  Je kan eens gaan kijken op de webmail van je mailprovider - mogelijk vind je hem daar nog

(hangt een beetje van je instellingen af: Outlook staat normaal ingesteld om bij het binnenhalen van mails de mails op de provider

te gaan wissen. Zelf heb ik ingesteld dat die daar nog even blijven staan. 'k Weet niet hoe het bij jou ingesteld is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/7/2020 om 20:23, Passer zei:

k moet zeggen: toen ik las dat je verzonden items naar je inbox verplaatste, vond ik het wel een eigenaardig idee.

Zeker nu ik weet dat je dus al nieuwe mappen aanmaakte. Ieder zijn meug natuurlijk...

Wat ik altijd doe wanneer ik opvolging op een verzonden mail verwacht en deze dus in mijn inbox wil bewaren is een BCC van het bericht naar mijzelf sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.