Ga naar inhoud

Inkomende mails


ruud

Aanbevolen berichten

OEPS, op mijn telenet webmail nog gaan zien en ik stond tussen de SPAM 🤭 hopelijk waren de andere die ik dacht te missen dan ook spam.

 

Heb de filter iets lager gezet nu ook, sorry deze mag dan weer verwijderd worden.

 

Goeie zondag nog iedereen

 

 

 

Outlook 2013 waar ik mee werk, had al thread geopend voor ander probleem met outlook, als deze daar bij moest sorry dan twijfelde omdat dit ander issue is.

 

Vond het de laatste dagen al vreemd dat ik dikwijls geluid van inkomende mail kreeg en dan ging zien en niks in de inbox, en ik verwacht redelijk belangrijke mails.

Er komen wel degelijk mails toe nog, das het rare ervan.

 

Heb nu net getest met 3x verschillende mails naar mezelf te sturen, en idd mail komt binnen en pats weg, nergens te vinden heb alle mappen af geweest en niks.

 

Ik zit bij telenet.

 

Mvg

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

mal- en/of spyware, denk ik niet heb full versie van Norton 360 draaien.

Heb wel een VPN draaiende ook.

 

Ondertussen nog 2x de geluidsmelding en geen mail, maar zit wel degelijk in de spam, kan ik niet zien in outlook wel op de smartphone.

En 2 mails gewoon binnen gekomen ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, droske zei:

Niets is perfect hoor, ook Norton niet.

Vertaald: Zowel Droske als ik vinden het aangeraden een controle hierop te laten doen. Baat het niet, dan schaadt het je ook niet toch?

(ga je akkoord: vertel het ons even, dan zetten we eventueel 'wegwijzertjes' )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dit dan willen voorstellen:

je voert even uit wat ik dadelijk aanraad, en voorlopig zetten we dit topic even 'op rust' tot je systeem beestjes-vrij is verklaard.

Is het dan nog niet opgelost, dan gaan we hier gewoon verder.

 

Maak in ons onderdeel Malwarebestrijding een nieuw topic aan en plaats er de logjes in.

Lees hiervoor dit even https://www.pc-helpforum.be/topic/66846-een-logje-met-farbar-maken/

Als je logjes er staan, trekken we er wel de aandacht van de ontleders op en zij zullen je dan zeggen wat je allemaal moe doen.

 

Goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.