Ga naar inhoud

Laptop koppelen met cd speler vaste pc


Stamperken

Aanbevolen berichten

Ik vroeg mij af of je een laptop (zonder cd speler) kan koppelen aan een vaste pc die er wel eentje heeft, en zo ja, hoe?

Ik wou cd's rippen maar vaste pc is verouderd (en dus geen of slecht internet) en herkent geen liedjes meer dus geen benamingen aanwezig...

Dus wou dit oplossen door laptop aan de vaste te koppelen.

Is dit mogelijk of niet?

Alvast bedankt voor de info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of wat jij vraagt mogelijk is, maar heb je al eens gedacht aan een externe cd/dvd brander? Die sluit je aan op een USB poort van je laptop.

Hier een aantal van die externe cd stations: https://tweakers.net/optische-drives/vergelijken/#filter:PYzLCsIwEEV_Re7KQoRG64PsLbjoyqW4KOksRmJSkiBCyb87oeDqDuccZkGIE8WeyU0wmCO_EtQK7yFmYWOyfzKTvUm306qmlgb2MK1CEtGzyxQTzIKD1pe6n9HBPHD9ivDyZD022-T47dhTg2dR0OfuVGsfcq2P-66VVkaLLuUH

 

De apparaten die ook blu ray schijven kunnen lezen en branden zijn weer wat duurder, dus die heb ik weggelaten in dat overzicht.

Voor circa € 30 kun je dan al klaar zijn. Je weet immers niet hoe lang die oude desktop pc het blijft doen.

Er bestaan ook nog goedkopere externe cd-stations, maar dan krijg je onbekende merken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.