Ga naar inhoud

Inloggen google account op Philips Android Smart TV lukt niet


ronboys

Aanbevolen berichten

Geachte,

 

             Is er iemand die mij kan helpen met het inloggen op google account op Philips Android Smart TV. Op de TV lukt het niet op mijn computer lukt het wel. Mag ik op een positief antwoord rekenen?

 Dank bij voorbaat.

 

                              VERBIEST RONNIE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte Porrelaar,

 

                           Het invoegen van het account is geslaagd, maar als ik bij de zoekmachine Google probeer in te loggen krijg ik steeds de melding kan je niet inloggen. Kun u mij helpen ook dit probleem op te lossen. Dank bij voorbaat. 

 

                                                                     VERBIEST RONNIE

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zoekmachine van Google kan door iedereen gebruikt worden, en dat kan in iedere browser (Internet Explorer, de oude Edge, de nieuwe Edge, Chrome, Firefox, Opera enzovoort).

Om gebruik te kunnen maken van de zoekmachine van Google hoef je niet in te loggen. Sterker nog, je hebt daarvoor helemaal geen Google account nodig.

Ik denk daarom dat je iets anders bedoelt, maar weet op dit moment niet wat jij bedoelt of wil bereiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.