Ga naar inhoud

Excel PDF


leoke

Aanbevolen berichten

Ik heb een heel groot Excelbestand dat moet omgevormd worden naar PDF om het te laten afdrukken.

Ik heb dat Excelbestand zonder problemen kunnen omzetten naar PDF, maar als ik een voorbeeldblad wil afdrukken loopt het mis.

Het blad dat afgedrukt wordt is veel kleiner dan gewenst.

Als ik rechtstreeks afdruk vanuit Excel is er geen probleem, maar dan wordt niet aangenomen door de printwinkel.

In bijlage een kopie van een stuk Excelbestand en een kopie zoals het afgedrukt wordt na omzetting naar PDF

kan iemand mij wegwijs maken hoe ik dat probleem kan oplossen

meet véél dank op voorhand

Leo Vandeneede

 

05/09/2020

 

tabel in PDF.xlsx tabel in Excel.xlsx

 

modbreak:  Leoke, het is allicht goed bedoeld, maar je moet opletten met je mailadres open en bloot op het internet te zetten want dit trekt spam aan.
Komt er nog bij dat de sterkte van een forum er precies in ligt dat leden openlijk hun tips geven zodat anderen erop kunnen inhaken en dat ook latere 'zoekers' nog geholpen kunnen zijn door de gegeven antwoorden.

Vandaar dat conversatie via mail bij fora niet zo gewaardeerd wordt...

Passer  (En dank aan DJ die het ons onder de ogen bracht :) )

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

6/9/2020

Zeer hartelijke dank voor uw antwoord

Na een dag zelf zoeken ben ik inderdaad te onzorgvuldig geweest bij het opstellen van het verzoek tot hulp.

Ik heb van het probleem schermafdrukken gemaakt en deze in een Woorddocument geplaatst, zodat het duidelijker is.

De bladeren liggend afdrukken kan niet voor het geheel van het boek.

In bijlage dus:

1. Excel printafdruk, zoals het zou afgedrukt worden vanuit Excel, (wordt niet aangenomen door de printwinkel)

2. Zoals het eruitziet als ik dat excel-blad omvorm naar PDF, geen probleem

3. Printvoorbeeld zoals PDF het wil afdrukken, GROOT probleem

Dus wat doe ik verkeerd en wat is de oplossing.

Met dank op voorhand,

Leo Vandeneede

1. Excel printafdruk.docx189 kB · 2 downloads 2. Exceltabel in PDF.docx294 kB · 3 downloads 3. printafdruk excel-blad in PDF.docx282 kB · 2 downloads

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.