Ga naar inhoud

Powerpoint 2019


jds

Aanbevolen berichten

Voor de komende eindejaarsfeesten zou ik een foto van onze woning, genomen deze zomer , willen omzetten als eentje die zogezegd genomen is in putje winter in een sneeuwlandschap. Is er iemand die dit voor mij zou kunnen uitvoeren?

Alvast bedankt

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jds,

 

ben je er al uit of nog niet?

 

Indien niet, dan wil ik wel een poging doen en of ik er in geluk, hangt van veel dingen af. Soms is zo iets heel simpel, maar soms is het best wel ingewikkeld.

ik vermoed dat je nog nooit met een grafisch programma werkte, want sneeuw toevoegen aan een foto is niet gewoon bepaalde delen wit maken.

Je zit meestal ook nog met dingen als: je moet schaduw gaan aanbrengen, het licht is op een 'zomerfoto' ànders dan op een 'winterfoto', en een 'sneeuwlandschap' veronderstelt ook sneeuw op takken van bomen, sporen in de sneeuw en van die dingen - allemaal niet simpel..

 

maar goed: heb je nog geen oplossing, stuur de foto dan even door en ik zal zien wat ik ermee kan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

 

Alvast bedankt voor jouw antwoord. Ik heb idd. nog nooit met een grafisch programma gewerkt vandaar mijn vraag. Ik maak wel veel PowerPoint voorstellingen en zou er terug eentje willen maken met onze nieuwe woning in een sneeuwdecor. Nu zijn wij een paar jaar geleden verhuisd en omdat wij elk jaar in de winter een paar maanden op Tenerife verblijven heb ik de kans niet om een winterfoto van onze nieuwe woonst te maken. Hoe kan ik jou enkele foto's doormailen ?

Alvast van harte dank voor jouw medewerking !!!

John

aangepast door jds
Link naar reactie
Delen op andere sites

ofwel plaats je de foto gewoon in je volgend bericht (via de knop Kies Bestanden - onderaan elk berichtvenster (waar je dus je antwoord intypt)

ofwel upload je hem (vb met WeTransfer) en plaats je de link ervan in je volgend bericht of je stuurt hem mij door via een pb (privébericht)

 

(moesten sommige dingen in mijn antwoord 'Latijn' voor je zijn: vraag dan gewoon om een 'wegwijzertje' te plaatsen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Jds,

maar wat deze foto's betreft is het (toch met mijn programma (*) ) een haast onmogelijke opdracht:

moest je gedacht hebben dat het eenvoudig met een knopje of zo te doen is: nee hoor.

Mogelijk bestaan er aparte programma's dat het wel kunnen, maar het mijne (Corel Graphics Suite 15) kan het dus niet.

 

Want er komen in jouw foto's zoveel dingen voor waar je elk afzonderlijk 'sneeuw' op moet gaan aanbrengen.

Het dak zou nog het 'makkelijkst' zijn, maar ook de haag, de 'pilaren' van de haag, en vooral: dat die plantenhouder in de tuin: èlke beugel en èlk blad of bloem moet daar afzonderlijk van sneeuw voorzien worden (en nog correct!) dat ik het een onmogelijke opgave vind...

 

Bekijk dit stukje uit je voorbeeldfoto maar even:   afbeelding.png.6f3ca8d8ca3b79b96d2136980bef0ca2.png

merk hoe de sneeuw op de brievenbus ànders is dan die op de betonnen balk,

hoe die ànders is op bijna elk van de struikjes  rechts, hoe je 'diepte' moet aanbrengen, daar waar een pad is

en van die dingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Passer zei:

Ja, sorry, maar het zou een werk van lange adem zijn ...

Ik veronderstel dat je een kerstkaart met je huis wilde maken ?

Ja idd. gewoon een kerskaart met onze nieuwe woonst erop in een winteromgeving

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.