Ga naar inhoud

Uitval PC / computer na opstart


herman waeyen

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Mijn  Pc  valt na opstart iedere keer uit   ( dus niet na enige tijd omdat ik hierop een oud moederbord heb zonder koeling )  hoe los ik dit op ?

Heb ook al geprobeerd PC Cleaner te laten lopen maar valt ook uit.

Graag wil ik al mijn vroegere gegevens ( incl. emails ) overeten op mijn nieuwe PC  met Windows 10 maar hoe doe ik dat ?

Ben slechts een leek en niet onderlegt op dit gebied.

Graag een advies aub.

Herman

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Windows start op en ook Outlook opent zich maar indien ik een email wil openen dan valt deze uit.

 

Ik heb dan opnieuw opgestart en geraak ook in Windows en geprobeerd PC Cleaner te laten draaien , deze start op en werkt eventjes maar valt daarna ook uit.

 

Bij ieder ander programma valt de PC bij het opstarten hiervan ook uit ,  word, excel etc. 

Ik geraak in Windows maar vanaf ik enige actie wil ondernemen valt mijn pc uit en moet ik opnieuw opstarten.

Dikwijls start deze na uitval weer automatisch opnieuw op, zelfs soms verschillende keren.

 

Daar ik verschillende gegevens nodig heb van diverse programma's zou ik graag weten hoe dit op te lossen en deze op mijn nieuwe PC Windows 10 kan overzetten ?

 

Graag een advies aub.

 

Mvgr. 

Herman 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.