Ga naar inhoud

Functie somproduct


PD573

Aanbevolen berichten

Beste bakerman, 

 

Is het mogelijk om de eerste vraag die ik gesteld heb in dit forum (1) de totale aankoopsom van de mensen die 'google' ergens na de @ in hun email adres hebben staan. (normaal staat er volgens mij alleen maar de  'google' achter de @ dus deze voorwaarde is al voldaan denk ik) ook op te lossen met kolom S van het bijgevoegd bestand. Ik moet namelijk de getallen in dit formaat zetten en zo laten staan en hiermee verder werken. Ik heb het zelf geprobeerd en krijg telkens #waarde. Kan je mij helpen?

 

aangepast door iEscape
Excel bestand verwijderd, bevat gevoelige informatie die worden beschermd door de privacywetgeving
Link naar reactie
Delen op andere sites

@PD573

Het Excel bestand voor de 2e maal verwijderd uit uw bericht, het Excel bestand bevat gevoelige informatie die worden beschermd door de privacywetgeving.

 

Forumregels.

 

 

Quote

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.