Ga naar inhoud

Pc Crash


Julian Van Eck

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een pc (zelf gebouwd)

 

Nu 2 x op een dag een crash met apart kleur beeld en stotterig error geluid en moet ik hard reset doen.

 

Ik kreeg het de tweede keer pas na een aantal uur en ik had me videokaart temperatuur constant gecontroleerd en kwam niet boven de 60 a 65 c uit Ik hoop dat iemand mijn kan helpen

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kijk eens in apparaatbeheer of alle drivers in orde zijn. Rechter muisklik op START en kies apparaatbeheer.

 

Je kunt er niets fout mee doen door voor alle apparaten in dat beheersvenster naar beschikbare updates te laten zoeken.

Klik met 'rechts' op een apparaat en kies voor Stuurprogramma bijwerken en laat Automatisch naar stuurprogramma's zoeken.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, droske zei:

Kijk eens in apparaatbeheer of alle drivers in orde zijn. Rechter muisklik op START en kies apparaatbeheer.

 

Je kunt er niets fout mee doen door voor alle apparaten in dat beheersvenster naar beschikbare updates te laten zoeken.

Klik met 'rechts' op een apparaat en kies voor Stuurprogramma bijwerken en laat Automatisch naar stuurprogramma's zoeken.

 

Succes

Ik ben alles afgegaan en alleen pci-bus had een update nodig, Alvast bedankt voor het meehelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.