Ga naar inhoud

Pc Crash


Julian Van Eck

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je hebt een verouderde Windows 10 versie (versie 1909) geïnstalleerd. We zitten nu aan versie 20H2, dat is twee versies verder.

Mogelijk is Windows update zwaar in de weer drijft dit je schijfgebruik extreem hoog op. Zie Taakbeheer > Meer weergeven.

Het is echter ook niet uitgesloten dat er een probleem is met één of meerdere drivers. Ook dat kan een hoog schijfgebruik tot gevolg hebben.

Morgen ben ik de ganse dag offline maar Kweezie wabbit zal je wel verder adviseren.

 

 

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou ons kunnen helpen als we kunnen konden zien wat u kunt zien op uw computer. Je kunt ons daarbij helpen door van bepaalde vensters een afbeelding (knipsel)l te maken en dat hier als bijlage in een antwoord te plaatsen.

In Windows 10 kan dat aan de hand van het programma 'Knippen en aantekenen'. Hier een video waarin de werking van dit programma wordt uitgelegd (<<klik)

Vestig uw aandacht vooral op het maken van een rechthoekig knipsel.

Zo zou ik graag een knipsel willen zien van:

  1. Apparaatbeheer. Klik met de rechter muisknop op START en kies Apparaatbeheer. Sleep de onderkant van dit venster naar beneden totdat alles getoond wordt en maak er een knipsel van. Vergeet het niet op te slaan hé!
  2. Windows Update geschiedenis. Ga via start naar Instellingen (tandwiel icoontje) en klik op 'Bijwerken en beveiliging'. Klik vervolgens op de link 'Geschiedenis van updates weergeven' en maak er een knipsel van. Sla het op.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

 

aangepast door droske
Iets duidelijker gemaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn opdracht moeilijkheden oplevert dan zeg je het maar hé. We komen er wel uit hoor.

 

Kun je ons het merk en model van die voeding van 700 watt eens geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Julian Van Eck zei:

Sorry voor de late reactie, Ja ik ben er achter gekomen dat de voeding dus 5 jaargeleden is uit gekomen en dat ie niet certificeerd is en hij is getest op dat ie 525 wat levert , het lijkt mij genoeg maar het zou het probleem kunnen zijn idd

Het is dat iemand deze 700 watt nog nieuw in doos had ,anders had ik er een van rond de 600  of 700 watt genomen met (gold )  stond er op dat moment niet bij stil , Ik heb wel wat verstand van ict , Maar dit soort hardware fouten heb ik geen kaas van gegeten ,Heb deze dagen wel een hoop geleerd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je beschikt wellicht niet over een andere voeding, zo ja zou je die wel getest hebben denk ik.  :questionmark:

 

Wie weet heeft één van je vrienden er nog wel eentje achter de hand om eens even te gebruiken als test?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.