Ga naar inhoud

Pc Crash


Julian Van Eck

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik sluit een driver probleem toch ook niet helemaal uit hoor, kun je ons eens een afbeelding bezorgen van Apparaatbeheer ? Niet dat dit alles zegt, maar het kan een begin zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/12/2020 om 21:37, droske zei:

Ik sluit een driver probleem toch ook niet helemaal uit hoor, kun je ons eens een afbeelding bezorgen van Apparaatbeheer ? Niet dat dit alles zegt, maar het kan een begin zijn.

 

Daar zou niks te zien zijn,Heb al gezocht naar andere bestanden en was niks te vinden,Ik vraag me alleen af hoe kom je aan bepaalde drivers die windows niet zou kunnen vinden.

 

 

 

Ik ga morgen proberen om 20.11.3 te downloaden zoals amd zei na DDU,Maar dit keer trek ik me internet kabel eruit voor  ddu en installeren 

.Ook al heb ik windows drivers installer al uitgezet  en dit geprobeerd met verwchillende drivers .

 

Maar eerst nog ff een herstelpuntje maken haha

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/12/2020 om 21:37, droske zei:

kun je ons eens een afbeelding bezorgen van Apparaatbeheer ?

 

Waarom geef je hier geen gevolg aan? Als je denkt dat je het zelf allemaal weet en kunt oplossen zonder onze hulp dan heeft het toch geen zin om hier om hulp te komen vragen en houdt het hier toch op, of niet?

Ook eerder al vertel je dat je zelf bepaalde acties gaat ondernemen maar over de afloop daarvan vertel je niets. Hoe kunnen we dan weten in welke toestand jouw systeem zich bevindt?

Je probeert wel op velerlei wijzen de indruk te wekken dat je geen computerleek bent maar ik ben nog altijd niet overtuigd hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar uit toch al gezegt dat mijn computer geen crashed meer had , maar dat de pc zelf alleen niet soepel liep , Jullie helpen mij idd maar er waarom ik zeg dat er niks valt te zien bij apparaat beheer is want je ziet al mijn apparaten en  er staat nergens een uitroep teken bij of dat er iets mist . 

 

ik kan er wel ff een aantekening  van maken ,

 

Mijn windows daarintegen installeert nu wel hier en daar afentoe een update ,maar ik zit  nog steeds op 1909 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.