Ga naar inhoud

Bij bericht Whats app geen melding geven op smartphone ontvanger.


Aanbevolen berichten

De reden; mijn dochter en ik zijn voor mijn echtgenote een feestje (als de coronatoestanden wat voorbij zijn) in elkaar aan het steken en tot dan mag mijn echtgenote er niks van weten.

De communicatie gaat regelmatig via Whats App en omdat ik mijn telefoon, als ik thuis ben, op tafel of op een kast leg en mijn echtgenote, als er een melding wordt gegeven , al eens op mijn telefoon gaat kijken .... dus daarom.

Mocht het niet mogelijk zijn met WA misschien dan met andere app(s) die wel die mogelijkheid hebben (Instagram... ik zeg maar wat?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dat begrijp ik.

Zoals reeds gezegd.

22 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Het al dan niet tonen van een melding als een bericht ontvangen wordt, is normaal in te stellen op het toestel van de ontvanger.

 

Misschien kan dit al helpen.

Ga naar WhatsApp > Instellingen > Meldingen en controleer of Toon meldingen is ingeschakeld voor berichten en groepen. Hier kan je dan de meldingen uitschakelen.

Je kunt trillen of geluiden in de app uitschakelen, bijvoorbeeld de geluiden die je hoort wanneer je een bericht verzendt of ontvangt. Ga hiervoor naar WhatsApp > Instellingen > Meldingen > Meldingen in app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.