Ga naar inhoud

externe harde schijf


Dummy

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Bij mijn poging om een systeeminstallatiekopie naar een externe harde schijf te maken ( Is een oude harde schijf ) krijg ik de melding dat zij beschadigt is ondanks dat in het shijfbeheer (D:) de status "In orde " staat.

De crystalDiskinfo geeft echter enkele fouten weer. Een herstelling via schijf controle geeft geen oplossing.

Ik heb nog andere opslag mogelijkheden, maar wou dit eens proberen.

Is er een oplossing voor dit probleem, anders is er nog niets verloren hoor en werp ik de oude schijf gewoon weg ?

Groeten

Dummy

 

 

 

 

 

453478255_Knipselhardeschijf1.JPG.cc34f21efe915009ec5441b665defcf7.JPGKnipsel100.JPG.3bcb4720efd9d3826909bc70b9d880b4.JPGKnipsels3.JPG.40c6cb00aada1dd0078af8a70fcccf52.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

vertrouw op crystaldiskinfo.

dat 'in orde' in schijfbeheer zegt niets over de fysieke gesteldheid van de schijf, maar het is de constatering dat er een correct geformatteerde partitie is gevonden die windows kan bewerken. (net als 'dit apparaat werkt correct' in apparaatbeheer: dat zegt alleen maar dat dat apparaat is gevonden en er zijn drivers voor geïnstalleerd...)

kortom: doe die schijf weg en vertrouw je backup toe aan een andere/betere.

let wel: zorg dat de schijf bij inlevering in de milieustraat onleesbaar is gemaakt (bijv via de wisfunctie van ccleaner) of mbv een moker....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.