Ga naar inhoud

Wachtwoord manager


james48

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil graag even weten wat een goed computer programma is om wachtwoorden veilig te bewaren, ik gebruik nu (met genoegen) Google Keep, maar hier is volgens mij helaas geen beveiliging in te stellen.

Het voordeel van Google Keep is dat je de opgeslagen gegevens in dit programma zowel in de Computer, Laptop of Mobiele telefoon kunt gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dotchiejack, bedankt voor dit advies. Ik heb dit programma op youtube bekeken en het ziet er goed uit. Ook heb ik daarna Bitwarden bekeken die vaak geprezen wordt. Ik ga het nog eens rustig nalezen en zal dan een keuze maken.

Bedankt voor het advies.

Groet, James48

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle antwoorden, ik heb voorlopig gekozen voor Bitwarden Free Version.

Ik heb na de download en installatie van Bitwarden een opstart URL verkregen met hierin geen Tools tab in het programma.

En ik heb een opstart URL vanaf de Bitwarden website met wel een belangrijke Tools tab in het programma.

Met de Tools tab kun je ook opgeslagen wachtwoorden vanuit Google Chrome importeren, ik snap niet waarom er twee versies zijn?

 

 

 

 

 

Bitwarden zonder Tools tab.png

Bitwarden met Tools tab.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.