Ga naar inhoud

Chrome extensie, is iets fout gegaan.


Cil

Aanbevolen berichten

Voor een wat oudere dame, die ik weleens help op de pc, kreeg ik een vraag dat ze vanmorgen iets had aangevinkt bij chrome, maar wist niet meer wat.
Nu kan zij als ze op ons cluppie is wel een bericht plaatsen maar met een afbeelding erin krijg ze onderstaande melding?
Ik heb al ingelogd bij haar op de club via Incognito venter en daar de stappen gevolgd, maar via meer extensies komt er niets van Clubs voorbij.
Ze heeft dit ook bij andere clubs https://corel-psp.clubs.nl/

 

image_2020_12_12T18_36_32_934Z.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook toevallig, vanmiddag mijn eigen pc opgestart, en kreeg dezelfde melding, Dus kon meteen dat tooltje uitproberen. In 1x gelukt, toen bij de dame die mij het vroeg (ook gelukt, bij een 3e moest chrome opnieuw worden geïnstalleerd, maar nadat ik in incognito venster had ingelogd kon ik ook bij haar dat tooltje uitvoeren, en werkt ook weer. Ik krijg veel vragen op dit moment op mijn cluppie, dus zal ze voorzien van uitleg over het door jullie geleverde tooltje. Tot zover weer bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom er toch nog even op terug. Bij 2 personen nu oke, maar bij 2 blijven we de melding krijgen, bij nu een bezig, Start het resetbrowser programmaatje en zie ik ipv reset chrome, install. chrome
Als ik dat uitvoer, kan men wel inloggen, maar bij plaatsingen nog steeds dezelfde foutmelding.

Nu weet ik dus niet meer wat te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is het antwoord van Clubs Support zelf?

Bovenstaande melding, die vult je hele beeldscherm bijvoorbeeld bij het opslaan van een forumreactie, versturen van clubpost e.d. En komt alleen voor in Google Chrome. 
Dit heeft te maken met de strengere eisen die GC stelt aan content en is niet zomaar op te lossen. 
Oplossing? Andere browser, bijvoorbeeld Edge of Firefox gaan gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.