Ga naar inhoud

Niet alles wordt uitgeprint


bernard

Aanbevolen berichten

Ja , ik kom terug op de discussie van  1 november 2020

Het is een hele tijd goed gegaan , maar nu krijg ik met afdrukken weer niet alles op papier .

Ik heb de discussie van 1 november nog eens bekeken , maar ik denk dat er iets is verandert 

Toen kon ik bij instellingen wijzigen naar : Aangepast aan papierformaat .

En dat kan ik niet terug vinden 

Liggend komt het wel goed , maar als ik op staand ( en dat wil ik graag ) dan mis ik een groot deel

20210108_145011.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dart ik het probleem heb opgelost ( hm )

 

Ik klikte op rechts op de afbeelding

Dan links op afdrukken

Dan op meer instellingen

Vervolgens op marges 

Deze stond bij mij op  :  aangepast 

Dit heb ik gewijzigd naar   :  standaard

 

En wat ik nu geprobeerd heb met iets afdrukken , lijkt het nu goed te zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik hiervoor gemeld heb , klopt volgens mij ook niet helemaal .

Nu ontdekte ik weer

Als ik iets wil afdrukken , en klik rechts op de afbeelding dan mist er vaak iets .

Maar klik ik op dezefde afbeelding , en er staat rechts boven zo,n printertje , en klik ik daar op dan is et wel goed 

Dus lijkt mij dat ik als deze aanwezig is , dat ik daar maar op klik 

En of dat dan ook nog invloed heeft op de instelling : STANDAARD of AANPASSEN AAN PAPIER , dat weet ik niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dit uitgeprobeerd , en ik zie dat de instellingen automatisch weer terug gaan naar aanpassen aan papier ....

En ook maakt het niet uit of ik rechts op het document klik en afdrukken doe , dan krijg ik geen volledige tekst , zowel bij standaard of bij aanpassen .

Het gaat wel goed als ik op het print icoontje klik , en dan ook in aanpassen of standaard 

 

Dus denk ik dat ik niet meer rechts op het document moet klikken , en dan afdrukken , 

Maar alleen maar via het printericoontje moet afdrukken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.