Ga naar inhoud

opstartscherm


Aanbevolen berichten

Heb nog steeds het zelfde probleem bij het opstarten.Vooraleer het bureaublad beschikbaar is krijg ik steeds de systeemmap van sys32 die open staat op het scherm.Heb reeds met Ccleaner het register laten scannen en opruimen maar het probleem blijft nog steeds bestaan.Ook Register Mechanic brengt geen oplossing.een informatie die misschien iemand op het juiste spoor zet is bij uitschakelen v d PC komt er een klein venstertje met de melding: dwwin.exe en nog wat tekst maar die is niet te lezen want het gaat vrij snel van het scherm.Het is niet van invloed op de normale werking van de computer maar het is hinderlijk om het elke maal te moeten wegklikken.Bedankt aan allen die me kunnen helpen,grtjs Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het filetje gedownload maar kan dit niet openen want geen programma om het uit te voeren.Geprobeerd om vaf jullie site het nodige te downloaden maar krijg de melding dat mijn volume om te downloaden overschreden is????Dit is nochtans de eerste maal dat ik wou downloaden vanaf jullie site,grtjs Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Je dient eerst en vooral winrar te hebben om het vbs-script te kunnen "uitpakken"

Winrar kan je hier vinden : Downloadtabel RAR

Download en installeer winrar.

Klik nu met de rechtermuisknop op sys32.rar (bestandje dat ik hier geplaatst heb) en klik op extract here.

Dan ga je zien dat er een nieuw bestandje tevoorschijn komt in dezelfde map.

Klik 2 maal op het nieuwe bestandje en het scriptje zou moeten lopen.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.