Ga naar inhoud

W 10 update (sommige instellingen door uw organisatie beheerd)


Cil

Aanbevolen berichten

Cil, lees dit eens: https://www.schoonepc.nl/vragen/nb94-07_door_uw_organisatie_beheerd_ontoegankelijke_instellingen.html

 

Let er dus wel op dat - als je de Home hebt - je eerst die editor voor lokaal groepsbeleid moet worden geopend:

                           afbeelding.png.213b5f3c1a802092868ed54167429aca.png

 

ps: je hebt toch de 20H2-versie van Windows?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die windows 20H2 heb ik dus net erop gezet. Maar als ik de uitleg volg zoals aangegeven bij SchoonePc dan staan deze 2 mappen allen op NIET geconfigureerd, en met de onderstew optie kan ik even geen wij uit worden, zal dat laten even bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote]Maar als ik de uitleg volg zoals aangegeven bij SchoonePc dan staan deze 2 mappen allen op NIET geconfigureerd,[/quote]

Ik weet niet welke 'mappen' je hier bedoelt. Want in die pagina wordt niet over 'mappen' gesproken.

Dus even een controlevraagje: in dat venster (het plaatje: 'editor voor enz': heb je daar de 'ingeschakelde' bovenaan laten zetten en deze dan gewijzigd in Niet Geconfigureerd?  (een plaatje zou niet slecht zijn, maar mogelijk heb je het natuurlijk al gewijzigd)

 

En heb je zowel Computerconfiguratie, sub Beheersjablonen, sub Alle instellingen en sorteer op de kolom Status  gewijzigd, als in Gebruikersconfiguratie, sub Beheersjablonen, sub Alle instellingen.  ?  (beide moeten dus gewijzigd worden) - en daarna je systeem herstarten (hélemaal afsluiten via de windowsknop > afsluiten of afmelden >afsluiten ! )

Daarna terug opstarten en kijken of je de melding nog hebt.

 

(Belangrijk: let wel dat Menno Schoone een paar keer zegt: let wel dat je weet welke wijzigingen je aanbrengt, zodat je ze eventueel kan terugdraaien)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, voor mijn late reactie, maar zat even in de lappenmand.
Ik heb het kunnen uitvoeren, PC uit/aan en inderdaad is de tekst verdwenen, zoekt na de uitgebreide update van vorige week nu toch nog 3 nieuwe updates.
DANK JULLIE WEL WEER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je met die huisartsen die denken alles te weten, mij zeggen dat ik een zenuwontsteking heb in de nek, mij 2 1/2 week verkeer medicijnen voorschrijven, en dat de neuroloog dan moet ontdekken dat het een spier is die in de knoop zit. Dus mag nu naar de therapeut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.