Ga naar inhoud

Bibliotheken in Windows 10


PeElAnKa

Aanbevolen berichten

Goedeavond,

 

ik heb een bibliotheek bij gemaakt maar nu wil ik deze ook bovenaan bij documenten en downloads enzo plaatsen, 

 

als je de verkenner open doet met windows logo + E en dan op deze pc klikt heb je rechts bovenaan mappen zoals die documenten downloads muziek enzo.

graag wil ik die daar bij hebben staan,

 

heeft er iemand een idee hoe dat moet, 

zou dit mogelijk zijn om dit via het register te doen,

 

mvg,

 

PeElAnKa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen te begrijpen dat TS de nieuw gemaakte bibliotheek wil toevoegen aan de mappen onder 'Deze PC' in verkenner, bij 'Afbeeldingen', 'Documenten', ...


Helaas lijkt zoiets niet eenvoudig mogelijk binnen Windows 10.

 

Hier (<klik) worden 2 methodes aangegeven waarop dit wel zou lukken.

 

De eerste (handmatige) methode zou ik niet gebruiken, wegens te complex en gevaarlijk.

 

Met de 3rd party tool  Winaero Tweaker heb ik geen ervaring, maar die kan blijkbaar wel doen wat TS wenst te bereiken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedeavond

 

opgelost met Winaero Tweaker,

 

eerste de eerste optie willen nemen een kladblok bestend naar reg noemen maar kreeg de melding dat het geen binair bestand was,

optie 2 geinstalleerd en bij deze pc inderdaad een map bijgemaakt, alleen is deze map niet zo instelbaar als de andere 

dat wegens omstandigheden de map zou verplaatsen heb je wel wat problemen, moet je volgens mij eerste die map terug wissen en dan terug de stappen doen, om een nieuwe map te maken, 

 

want nu verschijnt deze map ook niet bij de andere bibliotheken, 

 

raar maar waar, het doel is opzich wel bereikt dat de map mee onder deze pc staat,

 

bedankt allen voor jullie antwoord,

 

mag gesloten worden,

 

mvg,

 

PeElAnKa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.