Ga naar inhoud

Jullie mail altijd in de spam bak?


Cil

Aanbevolen berichten

Hallo.
Wat ik ook probeer met jullie beantwoorde emails? deze komen altijd in de spam bak terecht. Ik heb al bij Regels maken "Altijd verplaatsen naar..." gedaan. Op "Dit is geen spam" maar nog steeds moet ik in de spam bak jullie mail lezen?
Ik gebruik Outlook 2016

email.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Outlook 2016 wel op mijn pc staan, maar ik gebruik het alleen wanneer iemand daar een vraag over heeft.

Bij mij komen de notificatiemails van PC Helpforum gewoon in Postvak IN.

Probeer eens het volgende:

Klik op de berichtregel van zo'n e-mail van PCH met de rechter muisknop.

In het contextmenu ga je naar Ongewenste e-mail, en dan klik je op Afzender nooit blokkeren.

image.thumb.png.339287cc534303f160c919307532eff7.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op het gedeelte waar ik een rode rechthoek omheen heb getrokken:

image.png.06dabe93bd08a85e9a6b8c0128f00576.png

Lees die mededeling. Hij is helaas niet volledig zichtbaar in jouw knipsel, want aan de rechterkant afgesneden.

 

Kwam de notificatiemail n.a.v. mijn laatste post in jouw topic nog steeds in de map Spam terecht? Zo te zien wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die kwam daar inderdaad in terecht, de laatste heb ik nu op die link (zoals je aangeeft) geklikt, en komt dan in Postvak IN, toen naar regels maken gedaan, en aangegeven dat hij altijd naar mapje PCH moet. Dus ben nu zeer benieuw naar de volgende reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.