Ga naar inhoud

Games enorm traag na installatie nieuwe videokaart


Katcska

Aanbevolen berichten

Op 9/3/2021 om 22:44, Dasle zei:

Dan laat ons eerst eens proberen om de oudere Nvidia drivers volledig te verwijderen.

Dit kan met DDU (Display Driver Uninstaller) welke je hier kan downloaden.

Bekijk eerst op het gemak volgend Youtube filmpje en mocht je vragen hebben ergens over dan stel ze eerst voor dat je verder gaat.

Let erop dat je het systeem start in veilige modus.

 

 

Nadat DDU klaar is en je pc is herstart kan je proberen om de geschikte Nvidia driver te installeren.

Alvast succes :top:

 

Het lukt aan geen kanten om deze pc in veilige modus op te starten. Ik krijg niet dezelfde opties in het blauwe scherm als in de video (zie foto's). Ook geprobeerd om opstarten in veilige modus aan te vinken via msconfig, maar er gebeurt niks als ik het wil aanvinken. Alsook powerknop paar keer 10 seconden ingehouden, hij blijft op normale manier opstarten.

thumbnail_IMG_4649.jpg

thumbnail_IMG_4650.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
5 uren geleden, Katcska zei:

Het lag inderdaad aan de achterstallige windowsupdate.

 

Dat zou toch bij de taak van "de computerwinkel" moeten horen.  Rap...rap, kassa...kassa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, droske zei:

 

Dat zou toch bij de taak van "de computerwinkel" moeten horen.  Rap...rap, kassa...kassa.

Had hem voordien niet binnengebracht bij zo’n winkel, maar bij iemand die in zijn vrije tijd aan computers werkt. Weten we nu voor de volgende keer 👍🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar, want je zei eerder...

 

17 uren geleden, Katcska zei:

Ik heb mijn pc uiteindelijk binnengebracht in een computerwinkel, waar deze volledig terug in orde werd gezet. Toch bedankt voor de hulp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, droske zei:

Raar, want je zei eerder...

 

 

Ik liet de videokaart installeren door die vrije tijd dude.Maar toen ik amper kon gamen, heb ik hier hulp gezocht en uiteindelijk hem in die winkel binnengebracht. Dus die winkel heeft de kaart uiteindelijk grondig geïnstalleerd.

aangepast door Katcska
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.