Ga naar inhoud

Microsoft Office verwijderen lukt niet


vxvk

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Voor we verdergaan heb ik nog een paar vragen:

1. hoeveel Office programma's heb op deze pc gestaan ik zie restanten van Office Professional Plus 2019, Office 16, en Office 15. <-- mogen alle restanten daarvan weg?

2. WordPerfect Office IFilter 64-bit. <-- gebruik je deze nu na de Microsoft Office?

3. Dan zie ik nog dat je bezig bent geweest met illegale programma's, staan die er nog op:


Naam: HackTool:BAT/AutoKms!MTB  Pad: file:_E:\Word\Allerlei\vivek.cmd

Naam: TrojanDownloader:O97M/Emotet Pad: file:_G:\windows_7_sp1_included_setup.exe

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hele pc was vastgelopen met al dat gedoe. Ik kon Office ook niet meer installeren. Maar uiteindelijk ben ik er in geslaagd, na een aantal systeemherstelpunten te hebben geprobeerd, om office 19 opnieuw te installeren. Maar je hebt gelijk: Inderdaad stonden er ook office 15 en 16 in die directory. Ik weet niet waar die vandaan zijn gekomen. Ik heb toen ook geprobeerd om office te gebruiken zonder Microsoft account en dat is uiteindelijk toch gelukt. En dat was de bedoeling! Ik heb ook nu weer heel veel geleerd. Het kostte een weekend maar dat is wel de moeite waard. Verwijderen hoeft dus nu niet meer. Ik moest Office verwijderen om het opnieuw te kunnen installeren zonder account. Maar heel erg bedankt voor je moeite en tijd. Mocht het handig zijn om te weten hoe ik erin geslaagd ben om office zonder account te kunnen gebruiken, dan leg ik het wel uit maar ik denk dat jullie dat ook al lang weten. Ik weet nu eenmaal dat ik nooit de enige ben die iets wil. Er zijn er vast meer en er zijn altijd mensen die oplossingen bedacht hebben voor mijn probleem. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze site bezocht. Ik heb op één computer de site laten zien, zodat ik stap voor stap de aanwijzingen kon volgen. Je kan dan de video ook stil zetten of eventueel terugkijken. Het was ook handig dat ik de tekst die in het cmd bestand moest staan gewoon kon kopiëren. Wel opletten: zodra je de txt wijzigt in cmd, kan er een viruswaarschuwing komen. Als je die negeert, wordt het cmd bestand ook meteen gewist. Het is dan goed om de viruswaarschuwing toestemming te geven om het bestand toe te laten. Bij mij is de afbeelding compleet. Hier lijkt er iets aan de linkerkant weggevallen te zijn. De site is www.*********xx.nl. Succes. Gerda

aangepast door abbs
Illegale verwijzingen verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Nu snap ik je bedoelingen, wat je doet is Office gebruiken zonder licentie en dat is illegaal.

Daarom kon je het niet meer opnieuw installeren.
Hier mogen wij als forum niet mee doen of laten zien ook willen wij dat niet.
Het is niet eerlijk tegenover ontwikkelaars dus ga ik de linken in je antwoord verwijderen.

 

Ook is het gevaarlijk met illegale programma's te werken want die maken een open verbinding naar buiten
zodat je makkelijk door virussen of botnet aangevallen te worden.
Ik hoop dat je geen geld zakken of andere belangrijke dingen doet met deze pc.

 

Ik zag dat je al meer bezig bent met illegale software:
Naam: HackTool:BAT/AutoKms!MTB  Pad: file:_E:\Word\Allerlei\vivek.cmd

Naam: TrojanDownloader:O97M/Emotet Pad: file:_G:\windows_7_sp1_included_setup.exe

 

Ik ben geen agent maar wilde je deze info toch meegeven.
Na mijn bericht sluit ik ook dit onderwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.