Ga naar inhoud

Microsoft Office verwijderen lukt niet


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik wil Microsoft Office 19 verwijderen omdat de vorige installatie niet goed gegaan is. Maar het verwijderen lukt niet omdat ik steeds de mededeling krijg dat Office niet gestreamd is. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Gerda

Office verwijderen.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, voor een deel is het gelukt maar er staan nog bestanden die kennelijk nog ergens anders in gebruik zijn. GROOVEEX.DLL, msvcp140.dll, vcruntime140.dll, GrooveIntlResource.dll, IntegratedOffice.exe, OfficeClickToRun.exe. Deze bestanden staan nog in de directories van Office. Is er nog een mogelijkheid om die bestanden te verwijderen? Gerda

office_4.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onedrive al verwijderd. In de programma's staan ook nog een heleboel hulpprogramma's van Microsoft Office. Ik weet niet waar ze staan op de harde schijf. Ik kan ook die niet verwijderen. Ik krijg nog steeds de melding dat Office niet gestreamd is. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Doe het volgende eens dan kijken we meer info:

 

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.


Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.


Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.

 

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk een bestand gedownload van Microsoft: SetupProd_OffScrub.exe. Hiermee kon ik alles verwijderen. Er is ook een logbestand gemaakt. Ik wist niet dat dit mogelijk was maar alles wat met Microsoft Office te maken heeft, is nu weg. Maar ik zal je advies hierboven ook bewaren want als ik een probleem heb dat niet met Office te maken heeft, kan ik jouw advies alsnog gebruiken. Dankjewel. Ik zal nu nog een systeemherstelpunt maken. Als ik nu Office zonder Onedrive en zonder cloud en zonder Microsoft account kan installeren en activeren, ga ik nog verder met Office. Dat is voor anderen met wie ik contact heb handiger. Voor mijzelf is Libre Office ook goed. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.