Ga naar inhoud

Verkenner na update Windows 10


mercury2001

Aanbevolen berichten

Mercury2001,

 

zo, heb jij er ook problemen mee? Ik begin stilaan te denken dat het met die laatste update(s) is en blijkbaar hebben sommigen er last van en anderen helemaal niet.

 

Zelf zit ik sindsdien ook met een probleem van vanzelf-verspringende-mapweergaven:

bij sommige mappen op mijn bureaublad heb ik die in 'Pictorgram-stijl' staan (Beeld > indeling > pictogrammen)

en sinds ong een week verspringen die gewoon op de 'Lijstweergave'

 

'k heb al van alles geprobeerd (oa een registeraanpassing) en dan is het weer even goed (zelfs na een reboot blijven ze dan zo) maar dan

plots staat alles weer 'fout'.

 

En nu ('k ben net even gaan kijken) staat alles (voorlopig) weer 'goed' (= zoals ik het wil).

Misschien zijn er nog mensen die dezelfde ervaring hebben?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer, hier ook problemen maar niet deze van jou; ondertussen gevonden voor de weergave: bovenaan links-navigatievenster, alles aangevinkt, dit dus 'voorlopig ok.

 

Ik was ook de Photoviewer kwijt, bureau bladafbeelding was zwart, en uiteraard konden geen foto's worden weergegeven in de thumbnail versie.

 

Was wel een heel lage serie van updates, vermoed dat er nog zullen volgen, mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent er dus uit Alain en het was dus wat anders dan wat ik meemaak.

Ik wacht maar op de lenteupdate van Windows en vermoed dat het daarmee wel terug in orde zal komen.

(al hoop ik dat het deze keer - sinds gisterenavond, toen ik het weer 'naar mijn hand zette' - toch blijvend zal zijn. Fingers crossed !  :)  Voorlopig is het dus (nog) goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt die dingen boven je C-schijf vermoed ik? Die zijn bij iedereen dubbel te zien hoor- de bovenste zijn gewoon maar snelkoppelingen naar...

(en de dingen die onder Snelle Toegang staan, kan je eruit kieperen als je wil: er rechts op klikken en kiezen voor Losmaken van snelle toegang - je kan er trouwens

andere dingen zelf ook inzetten door rechts op een map te klikken en te kiezen voor Aan Snelle Toegang vastmaken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.