Ga naar inhoud

Geen camera meer na installatie W10


Theo2602

Aanbevolen berichten

Wat mij ook opviel: ze vroegen of ik al eens, gratis, W10 had geinstalleerd, op mijn JA kwam geen enkele negatieve reactie. Ik vraag me eigenlijk af, of er al ooit iemand voor W10 heeft betaald. Eerst kreeg je melding op je W7 dat je, gratis, kon updaten naar W10. Dan maakten wij allemaal startschijven, voor wanneer er problemen waren, en daarmee kon je dan zonder problemen W10 op een andere computer installeren. Dit mag dicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Theo2602 zei:

Wat mij ook opviel: ze vroegen of ik al eens, gratis, W10 had geinstalleerd, op mijn JA kwam geen enkele negatieve reactie.

Misschien zijn ze wel bezorgd om hun toekomst. Gratis service voor een gratis product, het is een droom maar logisch en houdbaar is het niet, dat moeten we beseffen. Vandaar ook dat we moeten aanvaarden dat Microsoft het uiterste uit de kan haalt om de grenzen van het wettelijke af te tasten om zoveel mogelijk informatie van ons doen en laten te verzamelen om daar dan munt uit te slaan.

 

Op uw vraag sluit ik dit topic. Nog een fijne zondagnamiddag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.