Ga naar inhoud

pingen naar mijn virtuele server vanuit een ander netwerksigment


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

 

Ik heb een virtueel netwerk opgezet in vmware, 2 servers in bridged? Ik heb een domain naam aangevraagd bij combell en een a record aangemaakt op hun dns die verwijst naar het public ip van mijn router. als ik ping naar mijn domein naam krijg ik respons van de interface van mijn router met public ip. wanneer ik ping op computernaam dus domeinnaam en computernaam ervoor krijg ik "ping aanvraag kan host ... niet vinden... . van elke pc thuis gaat dit wel dus de dns is volgens mij dan wel goed geconfigureerd.  ik heb een telenetrouter in bridged met een netgear nighthawk router. hopelijk kan iemand mij helpen dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Sorry voor de late reactie maar jouw vraag is blijkbaar aan de aandacht ontsnapt ofwel was er niemand die je kon helpen.

 

Omdat het al even geleden is dat je de vraag stalde, zou ik graag een actuele stand van zaken hebben.

Is het probleem ondertussen misschien al opgelost?

Indien niet, wat heb je zelf verder gedaan om een oplossing te vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.