Ga naar inhoud

Chroomcast Probleem


Amonra

Aanbevolen berichten

Mijn Chroomcast "eerste generatie" werkt sinds kort niet meer .Kan geen Video vanaf mijn computer naar de TV streamen. 

Wel kan ik via mijn Mobiel video beelden naar de TV sturen. Ik heb een Google Acc. ook heb ik Google Home her geinstalleerd .

Wat heb ik al gedaan: WIFI modem gereset / Chroomcast gereset . Via de Mobiel ,via GoogleHome op mijn mobiel /Huis - instellingen geprobeerd maar er staat geen Nw.Instellingen en kan bij de Apparaten geen Chroomcast vinden.

Graag hulp bij dit probleem.

 

Amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg geen enkele reactie op mijn topic ; weet niet of ik iets verkeerd doe. Op de TV staat chromecast op  poort    HDMI 2  . Op de computer klikken op het cast icoontje staat : kan apparaat niet vinden of TV Samsung beschikbaar.

Wie helpt ???

Amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie dag Amonra,

Je hebt tot nu toe nog geen enkele reactie gekregen omdat eigenlijk niemand in ons team een antwoord kan geven dat u tevreden kan stellen.
U heeft dus niks verkeerd gedaan, integendeel.
Wij hopen dat er onder de vele leden iemand is die uw installatie van Chromecast kent of er zich kan in terug vinden en een mogelijke oplossing kan geven.
Ons excuses voor het uitblijven van een passend antwoord.


Ondertussen ga ik me even op het internet verdiepen over Chromecast.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 10 wordt automatisch ge update .Geef aan hoe ik Chromecast moet updaten. Op de Tv staat : Chroomcast met een uitroep teken !    chroomcast.com/startup- issues. Wat moet ik.???

Als ik op het icoontje van chroomcast op PC klik ,staat er ;  Burobladcasten 

                                                                              (TV) Samsung Beschikbaar voor specifieke Video Sites

                                                                              

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiep hiep Hoeraaaaaa. Het is mij gelukt .Ik kan weer video clipsen vanaf mijn Computer naar de TV streamen.

Hoe heb ik het gedaan ??? 

 

1.   TV op HDMI 2 gezet .

2.   Chroomcast dongel uit HDMI poort getrokken en na ca.1 min. weer in gestopt en gewacht tot het            Rodelampje Wit werd . WiFi gereset. Steker eruit en na 1 min weer ingeplugd.

3. Via de mobil Googlehome geupdate en Chromecast ingesteld op Huiskamer. 

4.  Op de mobiel ;  geklikt op Huiskamer pictogram.

5.  Computer op Google gezet en op het Chroom pictogram (rechts boven ) geklikt .

6.  Op Casten geklikt en op Huiskamer hierna op Buroblad casten.

7.  Nu een video clip geselecteerd en 2× erop geklit en zie de video clip verschijnt op de TV.

8 . Na afloop Casten stoppen.

  Dat is dus mooi gelukt en ik dank ook iedereen voor het mee denken en helpen.

    

    Amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Hensyr zei:

Wow fijn dat het gelukt is en nog fijner dat je de oplossing met ons deeld.

Inderdaad, top!

 

Dat maakt dat we dit topic kunnen sluiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.